لاستیک از اجزای اصلی اتومبیل محسوب می شود که نقش تعیین کننده بر عملکرد خودرو دارد. انواع لاستیک  ارتباط اصلی میان خودرو و جاده را فراهم می آورد و به همین دلیل در گذر زمان دچار فرسایش می شود که می بایست نسبت به تعویض آنها، پیش از پنچر شدن توجه نمود. در واقع با رویت نمودن سطح خارجی تایر، با مشاهدۀ فرسایش بیش از حد طرح گل و یکنواختی لایه، می بایست هر چه زودتر نسبت به تعویض لاستیک های خودرو اقدام نمائید. در صورت نیاز به افزایش سطح اطلاعات تخصصی در خصوص شناخت و خرید لاستیک خودرو می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک مشورت نمائید.

خرید لاستیک سواری و شاسی بلند

بدنۀ لاستیک متشکل از چندین لایۀ به هم تنیده شده می باشد که اجزای تشکیل دهندۀ آن شامل نخ های پلی استر می باشد. تمایز نسل جدید تایرهای خودرو، در نوع ساختار و طراحی بدنۀ آنها است. در واقع لاستیک های قدیمی خودرو به نحوی طراحی می شدند که نخ ها با زاویۀ خاصی نسبت به آج ها قرار می گرفتند. به طور کلی میزان استحکام لاستیک بر مبنای تعداد لایه های تشکیل دهندۀ آن تعیین می گردد.

عمدتاً طراحی اکثر تایرهای خودرو دارای دو لایه هستند که از مقاومت قابل قبولی برخوردار می باشند. نکتۀ مهمی که هنگام خرید لاستیک بایستی مد نظر داشته باشید، کیفیت و میزان تراکم آج به کار رفته بر روی دیوارۀ خارجی مطرح می شود. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل می توانید تایر با دوام را خریداری نمایند.

هم اکنون لاستیک خودرو را می توانید در سه دسته بندی اصلی P، LP و T در سطح بازار با برندهای معروف خریداری نمائید. این نوع تایرها را می توان برای خودروهای سواری سدان، شاسی بلند، باری و مینی ون خریداری نمائید. جهت تأمین انواع لاستیک خودرو برند و اورجینال مانند  خرید لاستیک کومهو می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 125
نمایش همه
علاقه مندی ها ()