توربو شارژ قطعه ای کمکی موتور است که وظیفه ی اکسیژن رسانی به موتور را دارد تا عملیات احتراق به خوبی انجام گیرد. توربو شارژ سمند سورن موجب عملکرد بهتر خودرو در سرعت های بالاتر می شود. همان طور که می دانید در سرعت های بالا به دلیل باز و بسته شدن بسیار سریع سوپ هوا ، هوای کمتری به سیلندر وارد شده که مناسب برای احتراق خوب و با کیفیت نمی باشد و از این رو برای تامین هوای کافی برای سوزاندن سوخت بیشتر نیاز است از توربو شارژ سمند سورن استفاده شود. توربو شارژ سمند سورن متشکل از کمپرسور است که فشرده سازی هوا را انجام داده و موجب می شود هوای متراکم و پر فشار به سیلندر ها وارد شود. قیمت توربو شارژ سمند سورن در نوع اصلی معمولا بیشتر از نمونه های تقلبی است اما قطعات اصلی دارای کیفیت بالایی بوده و دوام بسیار خوبی دارند.

قیمت توربو شارژ سمند سورن

قیمت توربو شارژ سمند سورن یکی از مواردی است که متقاضیان خرید این قطعه آن را در نظر می گیرند و می خواهند تا با بهترین قیمت توربو شارژ سمند سورن ، این قطعه را در نوع اصلی خریداری نمایند. به همین جهت مرکز توربو شارژ سنتر می تواند بهترین گزینه برای این دسته از افراد باشد.

عملکرد توربو شارژ سمند سورن

توربو شارژ سمند سورن متشکل از اجزایی است که با کارکرد این اجزا ، سیستم توربو شارژ سمند سورن شروع به فعالیت می کند. اجزای توربو شارژ سمند سورن شامل کمپرسور، توربین ، شافت و... می باشد که توربین در مسیر خروجی گاز های اگزوز قرار می گیرد و از این گاز ها برای چرخش خود استفاده می کند. با چرخش توربین، و پس از آن چرخش شافت که از یک طرف به توربین و از یک طرف به کمپرسور متصل است، کمپرسور شروع به چرخش کرده و هوا را به شکل متراکم در می آورد و در نهایت هوای متراکم را به سیلنر تزریق می نماید.

فروش توربو شارژ سمند سورن توسط این مجموعه انجام می گیرد.

 توربو شارژ سنتر

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()