توربو شارژ یکی از قطعات کاربردی و مهم در طراحی موتور خودروهای سرعتی محسوب می شود. نگهداری از موتور توربو شارژ، نیاز به رسیدگی و دقت زیاد دارد. چرا که دارای استهلاک زیادی است که عدم توجه به این مسئله، باعث کاهش عمر این قطعه می گردد. وظیفۀ اصلی توربو شارژ، تولید هوای فشرده برای ورودی سیلندرهای موتور و انتقال به محل احتراق سوخت می باشد. در واقع  خرید توربو شارژ و نصب آن در طراحی موتور، باعث کاهش حجم آن می گردد. در نهایت قدرت بیشتری را برای افزایش سرعت موتور فراهم می آورد. در صورت کسب اطلاعات تخصصی و استعلام قیمت توربو شارژ  می توانید با پرسنل فنی فروشگاه توربو شارژ سنتر تماس بگیرید.

خرید توربو شارژ اورجینال با قیمت ارزان

این مجموعۀ معتبر، به صورت حرفه ای در زمینۀ نصب و تعمیرات توربو شارژ فعالیت می کنند. بدین ترتیب افرادی که تجهیز به خودروی سرعت با موتورهای توربو شارژ هستند و یا اینکه قصد تیونیگ موتور اتومبیل خود را دارند، می توانند به مراکز تخصصی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه نمایند. بدیهی است که مشاهدۀ اختلال در عملکرد موتور توربو شارژ نیاز به بررسی بیشتر دارد چون عدم رسیدگی به این مسئله و استفاده از اتومبیل معیوب، ممکن است دیگر قطعات سالم را درگیر نماید.

توربو شارژ به عنوان یکی از قطعات کاربردی است که بکارگیری آن در طراحی موتور، توانسته بازدهی موتور را بهبود ببخشد و در عین حال میزان مصرف سوخت را کاهش دهد. همانطور که می دانید، بنزین بایستی در معرض اکسیژن قرار گرفته شود تا بتواند شرایط سوختن را داشته باشد. از این رو هر چه میزان اکسیژن موجود در مخزن بیشتر باشد، با مصرف حداقل بنزین، به سهولت می تواند موتور، انرژی مورد نیاز برای سوخت را با اکسیژن متراکم فراهم سازد. جهت اطلاع از قیمت خرید توربو شارژ و دیگر خودروهای سبک و سنگین می توانید با کارشناسان فروشگاه توربو شارژ سنتر تماس گرفته و استعلام نمائید.

 توربو شارژ سنتر

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()