ویدئو پروژکتور مدل T38از مدل های پرطرفدار برند نیزار کالا به شمار می رود. هم اکنون متناسب با موقعیت های مختلف می توانید از مزایای ویدئو پروژکتور در راستای تأمین صفحۀ نمایشگر در ابعاد بزرگ بهره گیرید. به عبارتی مجموعه هایی مختلفی منجمله دانشگاه ها، سالن های آمفی تئاتر، سالن های اجتماعات، مدارس، شرکت ها و مراکز آموزش خصوصی جهت برگزاری همایش ها، اتاق مذاکرات، آموزش و ارائه مطالب آموزشی نیاز به تهیۀ دستگاه پروژکتور دارند. در همین راستا، خرید ویدئو پروژکتور مدل T38 را به شما پیشنهاد دهیم. فروشگاه نیزار کالاچند سال متوالی است که در عرصۀ تولید و فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور در مدل های جدید فعالیت دارند و همواره آمادۀ بروزترین محصولات به مشتریان گرامی می باشند.

سفارش آنلاین ویدئو پروژکتور T38

در صورت نیاز داشتن به تهیۀ دستگاه ویدئو پروژکتور بایستی مشخصات فنی دستگاه را به طور دقیق بررسی نموده و سپس منطبق بر مساحت اتاق، تعداد مخاطبان، نوع دستگاه رابط یا منبع تغذیه می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مدل T38 اقدام نمائید. قطعاً نوع تکنولوژی ساخت دستگاه پروژکتور بر انتخاب آن تأثیرگذار است چون بر روی طول عمر لامپ و میزان کیفیت رزولوشن نمایشگر مؤثر می باشد.

با در اختیار داشتن ویدئو پروژکتور مدل T38، به سهولت می توانید از طریق پورت های USB، WIFI، HDMI و ... به منابع تغذیه همچون لپ تاپ، تبلت، موبایل، فلش مموری، دستگاه ایکس باکس، پلی استیشن و ... متصل شد. بدین ترتیب بتوان جهت پخش تصاویر در ابعاد بزرگ و ارائه مطالب آموزشی، فیلم، سریال و بازی گروهی با دستگاه های دیجیتالی بهره برد.

جهت اطلاع از قیمت  خرید ویدئو پروژکتور مدل T38 می توانید بهفروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق و مقایسۀ مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، نسبت به خرید دستگاه مورد نظر خود اقدام نمائید. همراه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، بهترین ویدئو پروژکتور را سفارش دهید.

    فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()