مرکز فروش لوازم آزمایشگاهی به صورت تخصصی در حوزۀ پخش تجهیزات و متریال مصرفی محیط های آزمایشگاه با کاربری های متفاوت فعالیت می کنند. با گذشت زمان، بر تنوع محصولات شرکت های سازندۀ تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی افزوده شده است. بدین ترتیب افرادی که قصد راه اندازی محیط آزمایشگاه پاتوبیولوژی، آزمایشگاه پتروشیمی، آزمایشگاه صنایع مواد غذایی، ازمایشگاه تشخیص طبی و غیره را دارند، می بایست پیش از آغاز فعالیت حرفه ای خود، اقلام، مواد اولیه، دستگاه و ... را با برندهای معتبر تهیه نمایند.

مراجعه به  مرکز فروش لوازم آزمایشگاهی که توانسته اند شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات به صورت اینترنتی فراهم آورند، امکان خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی را در دسترس مشتریان قرار داده اند.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو چندین سال است که موفق به راه اندازی خدمات فروش اینترنتی شده اند. این مجموعۀ معتبر به عنوان یک مرکز فروش لوازم آزمایشگاهی ، همواره شرایط را برای ارائه بهترین خدمات به عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده اند. بدین ترتیب اگر به عنوان مجموعه ای فعال در حوزۀ امور آزمایشگاهی مشغول به خدمات رسانی هستید، بدون محدودیت، قادر به خرید اینترنتی تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی با برندهای خارجی و ایرانی می باشید.

اگر متقاضی خرید لوازم و دستگاه های اختصاصی آزمایشگاهی در صنایع مختلف هستید، می توانید به مراکز معتبر که در این حوزه فعالیت دارند، مراجعه نمائید. بشر، ارلن، بالن فلورانس، لوله آزمایش، شیشه ساعت، بوته چینی، قیف، استوانه مندرج، بالن حجمی، بالن های ته گرد، بالن های تقطیر، قطره چکان، دسیکاتور، پیپت، بورت، پایه و گیره، فور، انکوباتور، بن ماری، هود، اتوکلاو، میکروسکوپ، مواد اولیه مصرفی، انبارک، اسپاتول و ... تنها برخی از انواع تجهیزاتی هستند که در محیط های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

در نتیجه از طریق مرکز فروش لوازم آزمایشگاهی که به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت می کنند، می توانند نیاز شما برآورده نموده و بهترین اقلام را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند. جهت سفارش اینترنتی   خرید لوازم آزمایشگاهی می توانید به فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نموده و سپس انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()