ساچمه تفنگ بادی به عنوان لوازم اصلی شکار و تیراندازی محسوب می گردد. پرسش های متعددی در خصوص خرید ساچمه تفنگ بادیمطرح می شود که می توان به مناسب ترین نوع، قیمت و ویژگی آن اشاره نمود. لازم به ذکر است که یک سری نکات مهم در انتخاب و  خرید ساچمه تفنگ بادی حائز اهمیت است که افراد بایستی نسبت به آنها توجه داشته باشند تا بدین ترتیب بتوانند مناسب ترین ساچمه را برای تفنگ بادی خود خریداری نمایند. مجموعه طبیعت نو در زمینۀ فروش تجهیزات طبیعت گردی همچون تفنگ های بادی فعالیت می کنند که توانسته اند متناسب با نیاز بازار، موفق به عرضۀ مدل های متنوع ساچمه تفنگ بادی گردند.

خرید ساچمه تفنگ بادی ارزان

از جمله برندهای معروف ساچمه تفنگ بادی می توان به گامو، جی اس بی، اج اند ان، هاتسان، دیانا و ... اشاره نمود. بدین ترتیب قادر به خرید ساچمه نوک تیز، ساچمه سر تخت، ساچمه سرگنبدی، ساچمه گرد و ... می باشید. نکتۀ مهمی که در اینجا مطرح می باشد، این است که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند که متناسب با اهداف دور و نزدیک متفاوت از یکدیگر، مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید تفنگ بادی را از طریق سایت انجام دهید.

قیمت ساچمه تفنگ بادی به برند و نوع آنها بستگی دارد. بدین ترتیب متناسب با نوع مصارفی که دارید، می توانید اقدام به خرید ساچمه تفنگ بادی ارزان و یا گران قیمت نمائید. عمدتاً ساچمه تفنگ بادی اسلاگ پی سی پی به خاطر عملکرد بالایی که از آن برخوردار است، در امور مسابقه تیراندازی و همچنین شکار مورد استفاده قرار گرفته می شود.

در صورت نیاز به خرید ساچمه تفنگ بادی بایستی به نکات مهم، منجمله مشخصات فنی آنها توجه کنید. در واقع نوع ساچمه، جنس آن، وزن بر حسب گرین، وزن بر حسب گرم و تعداد در هر بسته اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با مصارفی که دارید، می توانید مناسب ترین ساچمه تفنگ بادی را به صورت آنلاین از طریق مجموعه طبیعت نو خریداری نمائید.

 

 مجموعۀ طبیعت نو 

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33942210-021

09125491251

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمامی محصولات حسب مورد دارای مدارک قانونی می باشند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()