تجهیزات ایمنی مهمترین وسایلی است که پیش از انجام فعالیت های فیزیکی موظف به تأمین آنها هستید. در واقع چندین سال است که کارفرمایان و مدیران بایستی نسبت به تأمین تجهیزات ایمنی استاندارد بایت توجهات لازم داشته باشند و به نوعی موظف به خرید تجهیزات ایمنی برای پرسنل و کارگران خود می باشند. با توجه به اینکه تجهیزات ایمنی شامل اقلام مختلفی است، جهت بررسی و خرید آنها با برندهای معتبر می توانید از طریق فروشگاه رادین ایمن اقدام نمائید. این مجموعه متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند انواع تجهیزات ایمنی را با جنس و برند متفاوت تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید تجهیزات ایمنی ارزان

اگر در صدد برای تأمین تجهیزات ایمنی برای کارگران ساختمانی هستید، بایستی اقدام به خرید لباس کار، کلاه ایمنی، کفش کار، دستکش کار و کمربند ایمنی نمائید. بدین ترتیب متناسب با مشاغل مختلف و نوع خطرات احتمالی که ممکن است افراد با آن رو به رو شوند، بایستی نسبت به خرید تجهیزات ایمنی توجهات و دقت لازم را داشته باشید.

فروش تجهیزات ایمنی توسط برخی از مراکز صورت می پذیرد که می توانید پیش از خرید، با افراد مجرب در این حوزه مشورت نموده و بر اساس آیین نامه و قوانینی که در راستای رعایت  نکات ایمنی برای کسب و کار شما مشخص گردیده، در نهایت اقدام به خرید تجهیزات ایمنی مناسب نمائید.

هم اکنون در لیست تجهیزات ایمنی ، اقلام مختلفی همچون لباس کار، دستکش کار، کفش ایمنی، شیلد محافظ صورت، کلاه ایمنی، عینک محافظ و ... قرار گرفته می شود. بدین ترتیب کارفرمایان منطبق بر قوانینی که برای رعایت نکات ایمنی تنظیم شده است، می بایست تجهیزات ایمنی استاندارد را تهیه نمایند.

جهت خرید انواع تجهیزات ایمنی مانند  خرید کفش کار  با برندهای ایرانی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید. با دسترسی داشتن به کلیۀ اقلام موجود در فروشگاه، بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید خرید خود را ثبت نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()