خودرو یک وسیلۀ نقلیه ای است که جهت رفع نیازهای روزمره، از سوی انسان اختراع و مورد استفاده قرار گرفته می شود. لاستیک از مهمترین اجزای خودرو به شمار می رود و به عنوان عامل اصلی حرکت آن محسوب می گردد. از این رو شرکت های خودروسازی تلاش نمودند با تولید خودروهای متفاوت، بتوانند لاستیک مناسبی را برای آن تهیه نمایند. بدین ترتیب صنعت لاستیک سازی روز به روز مبتنی بر پیشرفت تکنولوژی، ارتقاء پیدا کرد. فروشگاه همپا به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش  انواع لاستیک توانسته اند موفق به عرضۀ لاستیک با برند و مدل های متفاوت گردند.

خرید لاستیک رادیال سواری

مقصود از مدل، لاستیک هایی با مشخصات فنی متفاوت است. در واقع شرکت های لاستیک سازی توانسته اند با در نظر گرفتن فاکتورهایی همچون سایز، شاخص سرعت، میزان رتبه بار، شرایط به کارگیری، شاخص مقاومت در برابر بار، ضریب سایش و عرض تایر موفق به طراحی و تولید انواع لاستیک گردند.

هم اکنون علاوه بر لاستیک های بایاس، شاهد تولید و فروش لاستیک رادیال هستیم که توانسته اند کیفیت آن را دو چندان نمایند. بر روی لاستیک های خودرو، یک سری حروف و اعداد درج می شود که به عنوان مشخصات فنی این محصول تعیین می گردند. بدین ترتیب هنگام تعویض لاستیک های خودرو، بایستی نسبت به مفاهیم آنها آگاه باشید و در نهایت متناسب با مدل اتومبیل، می توانید بهترین لاستیک را انتخاب و خریداری نمائید.

قیمت لاستیک بر اساس مشخصات فنی که می توانند داشته باشند، تعیین می گردد که البته قیمت تایرها در داخل کشور بر مبنای برند و نوسان قیمت ارز در ایران، ثبات ندارد. بدین ترتیب جهت اطلاع از قیمت خرید لاستیک تراینگل و سایر تایر ها در سطح بازار می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و در نهایت پس از بررسی مشخصات فنی محصولات موجود در فروشگاه، بهترین لاستیک را سفارش دهید.

 فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()