تخت دو طبقه به عنوان یکی از گزینه هایی است که فروشندگان به افرادی که فضای کافی برای قرار دادن دو تخت مجزا برای فرزندان خود را ندارند، پیشنهاد می دهند. جنس تخت و سایز دو فاکتور مهمی هستند که هنگام خرید تخت دو طبقه بایستی در نظر بگیرید. اگر قصد خرید تخت دو طبقه با کیفیت را دارید، توصیۀ ما بر این است که بتوانید با مراجعه به مراکز معتبر، سرویس خواب مناسبی را انتخاب و سفارش دهید. فروشگاه بهسازان چوب در طول سال ها فعالیت مداوم توانسته اند بهترین محصولات را تأمین نموده و در اختیار انتخاب مشتریان قرار دهند.

انواع دسته بندی تخت دو طبقه

فروش تخت دو طبقه در دسته بندی متفاوت منجمله تخت دو طبقه چوبی و فلزی، دخترانه و پسرانه و کودکانه و بزرگسال صورت می پذیرد. با این تفاسیر، متناسب با نیازی که دارید، در طرح های شیک مدرن، می توانید بهترین تخت دو طبقه را خریداری نمائید. نکتۀ مهمی که در خصوص خرید سرویس خواب وجود دارد، رعایت فاکتورهای استاندارد همچون ابعاد در ساخت آنها می باشد.

با توجه به اینکه در طول 24 ساعت شبانه روز ، باید انسان حداقل 8 ساعت خواب کافی داشته باشد و کیفیت خواب بر روی کیفیت فعالیت روزانه تأثیرگذار است. هنگام خرید تخت دو طبقه، در نظر گرفتن کیفیت تشک و اجزای مختلف بدنۀ تخت بر روی انتخاب افراد مؤثر می باشد. هم اکنون در لیست سرویس های خوابی که عرضه می شوند، تخت خواب دو طبقه چوبی را در ابعاد استاندارد خریداری نمائید. خرید تاب ریلکسی را از سایت در انواع دلخواه انجام دهید.

ارتفاع تخت طبقه دوم از سطح زمین و یا نسبت به سقف در انتخاب تخت دو طبقه مؤثر است. البته رعایت نکات ایمنی در خصوص طراحی تخت های دو طبقه، از اهمیت بالایی برخوردار است که می بایست هنگام خرید این تخت خواب در نظر بگیرید. با توجه به موارد مذکور، قیمت تخت دو طبقه به فاکتورهای متعددی بستگی دارد.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()