تولیدی کفش صنعتی است که چندین سال از گسترش و توسعۀ فعالیت آن در بازار می گذرد. برای آنکه فعالیتی که یک تولیدی کفش انجام می دهد به سرانجام برسد، این است که بتواند از تمام متریال و امکانات موجود به بهترین شکل ممکن بهره مند گردد. اگر متقاضی راه اندازی تولیدی کفش زنانه و مردانه هستید، بایستی اطلاعات جامعی در خصوص نوع فعالیتی که انجام می دهید، کسب نمائید.

جهت پاسخ دادن به این پرسش که یک تولیدی کفش موفق چه ویژگی هایی دارد؟ بایستی گفت : مجموعۀ تولیدی با بهره گیری از نیروی متخصص و استفاده از مواد اولیۀ مرغوب می تواند کلیۀ مراحل کار خود را به بهترین شکل ممکن آغاز نماید.  تولیدی کفش آرمیس به عنوان یکی از اولین مجموعه هایی است که در این عرصه گام نهاده و توانسته با تولید محصولات با کیفیت، همچنان رضایت مندی مشتریان را در اختیار داشته باشد.

تولیدی کفش های اسپرت و راحتی

امروزه مراکز تولیدی کفش در زمینۀ های مختلف فعالیت حرفه ای خود را آغاز می کنند. بدین ترتیب بتوانند نسبت به گذشته نیاز خود را برآورده نموده و با تولید محصولات با کیفیت، نیاز کشور را به واردات کفش مرتفع سازند. فاکتور مهمی که باعث ارتقاء عملکرد یک تولیدی کفش راحتی و اسپرت در سطح کشور می شود، جلب رضایت مشتریان می باشد. در واقع تولید محصولاتی متنوع منطبق بر نیاز آنان باشد.

داشتن کیفیت و طول عمر بالای محصولات از نشانه های یک تولیدی کفش موفق می باشد. هم اکنون مراکز تولیدی کفش در ابعاد متفاوت توانسته اند پلن هایی برای تولید محصولات با کیفیت اجرایی نمایند. در حال حاضر شاهد فروش پرفکت استپس زنانه و مردانه در طرح و کاربری های متفاوت هستیم. تولیدی کفش اسپرت نسبت به تولیدی کفش مجلسی دارای مراحل متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند که می توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر، با مرکز تولیدی کفش آرمیس تماس حاصل نمائید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : 36905909-021     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()