خرید لاستیک بخشی از دغدغه های مالکین خودرو به شمار می رود چون از اجزای مصرفی اتومبیل است که هر چند وقت یکبار بایستی تعویض شوند. تصادف، تغییر فصل و شرایط آب و هوایی، فرسودگی بیش از اندازۀ سطح خارجی لاستیک ها و تغییر کاربری خودرو از عواملی هستند که باعث گردیده تا رانندگان در پی تعویض و خرید لاستیک با کیفیت  برای اتومبیل خود باشند. فروشگاه همپا به عنوان یکی از مراکز تأمین و پخش لاستیک خودرو، سال های متوالی است که بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار داده اند.

خرید لاستیک با تکنولوژی جدید

اولین فاکتور مهم که در زمان خرید لاستیک برای اتومبیل سواری و غیره در نظر گرفته اید، بررسی مشخصات فنی محصول مورد نظر می باشد. چرا که تولید لاستیک خودرو بر مبنای عوامل متعددی همچون شرایط محیطی و مدل اتومبیل صورت گرفته است. در نتیجه با در نظر گرفتن موارد مذکور، راحت تر از گذشته می توانید لاستیک مناسب برای اتومبیل خود تهیه نمائید.

تعداد متقاضیان  خرید لاستیک پیرلی و سایر برند ها تمام فصل نسبت به سایر تایرها بیشتر می باشد چون صرفه اقتصادی برای مصرف کنندگان دارد. تکنولوژی ساخت لاستیک های چهار فصل، فناوری StabilEdge می باشد که دارای خاصیت ضریه گیری است. داخل بلوک های آج را بازتر در نظر می گیرند که تایر مسطح گردد که دارای انعطاف پذیری و سطح کشش بیشتری باشد.

در نسل جدید تایرهای خودرو از ترکیبات سیلیکا بهره گرفته می شود تا خاصیت چسبندگی مطلوب داشته باشند. ضمن آنکه مقاومت بالایی نسبت به دمای بالا دارند. اگر متقاضی خرید لاستیک با قیمت ارزان هستید، در نظر گرفتن مشخصات فنی و کیفیت تولید آنها حائز اهمیت می باشد. در نتیجه متناسب با مدل اتومبیل، از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا به صورت آنلاین می توانید بهترین تایرها را انتخاب و با قیمت مناسب سفارش دهید.

فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 142
نمایش همه
علاقه مندی ها ()