لاستیک دانلوپ یکی از پرفروش ترین تایرهای موجود در بازار جهانی محسوب می گردد که می توانید به واسطۀ مراکز عرضۀ لاستیک های خارجی با قیمت مناسب همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید. فاکتور مهم و اساسی که در خصوص انتخاب تایر ماشین وجود دارد، بررسی و تطابق مشخصات فنی لاستیک جدید با تایرهای فابریک اتومبیل می باشد که البته بیشتر به رانندگان مبتدی پیشنهاد داده می شود. جهت خرید لاستیک دانلوپ ، با مراجعه به فروشگاه همپا، دسترسی به مدل های مختلف این برند خواهید داشت که بایستی بتوانید منطبق بر مدل اتومبیل خود، مناسب ترین لاستیک را تشخیص داده و خریداری نمائید.

شاخص های بارز در انتخاب لاستیک دانلوپ

نکات متعددی در خصوص انتخاب لاستیک خودرو وجود دارد که یک رانندۀ مجرب تلاش می کند پیش از خرید تایر، سطح اطلاعات خود را گسترش داده و بدین ترتیب مناسب ترین لاستیک دانلوپ را از میان برندهای مختلف آن، خریداری نمایند. بدون شک اگر از آن دسته افرادی هستید که جهت خرید لاستیک خودرو به مراکز معتبر مراجعه نموده باشید، بررسی مشخصات فنی لاستیک دانلوپ به شما پیشنهاد داده می شود.

در واقع فاکتورهایی همچون ابعاد پهنا، فاق تایر، سایز قطر رینگ، سال تولید، تکنولوژی ساختار اصلی تایر، نوع کاربردی از نظر شرایط آب و هوایی و ... نقش اساسی در عملکرد تایر هنگام رانندگی دارد. به عبارتی یک سری خصوصیات در طراحی لاستیک دانلوپ چهار فصل نسبت به لاستیک دانلوپ زمستانی متمایز می باشد. بنابراین بایستی پیش از انتخاب یک لاستیک، تمام جوانب در خصوص مشخصات فنی تایرها با برندهای مختلف در نظر گرفته شود.

قطعاً موارد مذکور بر روی قیمت لاستیک دانلوپ تأثیرگذار خواهد بود که باعث گردیده شاهد نوسان قیمت لاستیک های دانلوپ در سطح بازار باشیم. جهت بررسی بیشتر و در نهایت سفارش آنلاین خرید لاستیک ژاپنی و لاستیک دانلوپ رادیال می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید.

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()