کوپلینگ ان یوپکس از کاربردی ترین کوپلینگ هایی است که دارای ویژگی های قابل تمایزی می باشد که در سیستم های متفاوت می توان آن را مشاهده کرد. اگر خواستار خرید کوپلینگ N-eupex هستید، بایستی اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ عملکرد و ویژگی مدل های مختلف اینن نوع کوپلینگ داشته باشید. در نهایت بتوانید مناسب ترین سایز و نوع آن را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. جهت کسب اطلاعات تخصصی و خرید کوپلینگ N-EUPEX می توانید با کارشناسان فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس گرفته و مشورت نمائید.

انواع کوپلینگ ان یوپکس

گشتاور موتور کوپلینگ N-EUPEX به نحوی است که به واسطۀ اتصال به شفت هاب محاسبه می گردد. بدین ترتیب نیروی وارده از محرک و به متحرک انتقال پیدا می کند. این فرآیند به واسطۀ هاب و رابر صورت می پذیرد. از ویژگی های شاخص کوپلینگ N-eupex، می توان به انعطاف پذیری بالا و ساختار سادۀ آن اشاره نمود.

کوپلینگ های ان یوپکس دارای 23 سایز است که بر مبنای گشتاورهایی معادل 19 الی 62 هزار نیوتن بر متر ساخته می شوند. بنابراین هنگام خرید کوپلینگ ان یوپکس بایستی با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، مناسب ترین سایز و مدل آن را انتخاب نمائید که قابلیت تحمل افزایش دمای بوجود آمده را داشته باشد. در نتیجه متناسب با سیستم های مختلف، بایستی مدل کوپلینگ N-eupex که خریداری می نمائید را در نظر بگیرید.

با توجه به قابلیت انعطاف پذیری بالایی که از آن برخوردار است، شرایط را برای رابرهای الاستومتر که تحت فشار بالایی قرار گرفته می شود را تعیین می نماید. حجم و میزان انعطاف پذیری کوپلینگ ان یوپکس به حدی است که با وارد شدن نیروهای خمشی، مورد آزمایش و تست قرار گرفته می شوند تا تناسب لازم نسبت به شرایط محیطی داشته باشند. جهت استعلام قیمت کوپلینگ N-eupex می توانید با واحد فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل نموده و خرید کوپلینگ ان یوپکس را انجام دهید.

  شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()