کوپلینگ شبکه یا Grid Coupling یکی دیگر از کاربردی ترین انواع کوپلینگی است که در طراحی سیستم های مکانیکی به کار برده می شود. ماهیت عملکرد کوپلینگ، این است که به منظور اتصال دو شفت به یکدیگر، برای انتقال قدرت به کار برده می شود. در واقع هدف از به کارگیری کوپلینگ ها، جلوگیری از جداسازی شفت ها حین جا به جایی قدرت و نیروی دستگاه در یک مسیر می شود. بنابراین هنگام خرید کوپلینگ Grid بایستی میزان گشتاور و قابلیت تحمل دمای آن قطعه را بررسی نمائید.

سفارش کوپلینگ شبکه ای یا Grid

شرکت کیهان افزار زاگرس از جمله مراکزی است که به صورت تخصصی در زمینۀ فروش انواع کپولینگ همچون کوپلینگ شبکه ای یا Grid فعالیت دارند. بدین ترتیب کارخانجات می توانند متناسب با نوع تجهیزات و ماشین آلاتی که تولید می کنند، می توانند مناسب ترین Grid Coupling را با برندهای ایرانی و یا خارجی خریداری نمایند.

با توجه به مطالب مذکور، کوپلینگ شبکه ای نیز به منظور اتصال قطعات دوار همچون دو شفت مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب نوع کوپلینگ که برای این نوع اتصالات انتخاب می گردند، نقش بسزایی در عملکرد قطعات به کار رفته درون سیستم مکانیکی خواهد داشت. در عین حال نحوۀ صحیح اتصال و نگهداری کوپلینگ Grid بر روی بازدهی موتور و ژنراتور تأثیرگذار می باشد.

به طور کلی در زمان خرید کوپلینگ شبکه ای بایستی میزان گشتاور و حداکثر تحمل قطعه نسبت به دما را در نظر بگیرید. عدم قرارگیری صحیح کوپلینگ شبکه که دو شفت را به یکدیگر متصل می کند، می تواند باعث ایجاد انحرافات محوری، زاویه ای و مختلط گردد.

در نهایت کیفیت چرخش دوار و گردشی قطعات متصل به یکدیگر را تحت الشعاع خود قرار می دهد. جهت استعلام قیمت خرید کوپلینگ شبکه ای  با برندهای مختلف، می توانید با واحد فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید و در صورت امکان به صورت اینترنتی ثبت سفارش نمائید.

  شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()