باتوجه به اینکه فن و فیلتر دارای ساختار ساده ای است. در نظر گرفتن یک سری نکات مهم در انتخاب این نوع قطعه ضرورت دارد. محل نصب و علت خرید فن و فیلتر ، برای به کارگیری آن درون سیستم های تهویه مطبوع در محیط های صنعتی می باشد. در واقع هدف از به کارگیری آن، حفظ دما، تصفیۀ هوا و ایجاد گردش هوا می باشد. بنیس کمپانی با توجه به سابقۀ درخشان و طولانی که در زمینۀ واردات و پخش تجهیزات سیستم های هواکش دارند، توانسته اند در لیست محصولات خود، انواع فن و فیلتر را عرضه نمایند.

خرید فن و فیلتر و قیمت آن در بازار

از اجزای اصلی دستگاه های فن و فیلتر می توان به فن، فیلتر و سینی تخلیه اشاره نمود. هم اکنون در لیست محصولات سیستم هوای هواکش، می توانید انواع فن و فیلتر سقفی و یا کانالی را خریداری نمائید. برخی از انواع فن و فیلتر در محیط های مسکونی مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب متناسب با سیستم های صنعتی و محیط های کسب و کار متفاوت می توانید بهترین دستگاه فن و فیلتر را انتخاب نمائید.

فن و فیلتر که دارای کاست چهار طرفه می باشد، متناسب با محیط های اداری، تجاری و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به پرتاب باد به 4 طرف مجاور، در محیط های مسکونی کمتر به کار برده می شود. فن و فیلتر به عنوان یکی از کاربردی ترین قطعات در طراحی سیستم های هواکش صنعتی به شمار می رود که متناسب با مساحت محیط و نوع فعالیتی که انجام می دهند، در ابعاد متفاوت می توانند آن را خریداری نمایند.

جهت اطلاع از قیمت فن و فیلتر IP54 می توانید با واحد فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید. این مجموعه متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند نیاز شما را در این حوزه برآورده نموده و امکان خرید فن و فیلتر در ابعاد متفاوت مانند خرید فن تابلو برق را فراهم آورند.

 بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()