شارژ کپسول نیاز به تخصص دارد و افرادی که تا کنون توانسته اند در حوزۀ ارائه خدمات این چنینی فعالیت داشته باشند، بایستی کلیۀ نکات ایمنی را رعایت نمایند. پیش از انجام شارژ کپسول آتش نشانی، همۀ قسمت های آن مورد بررسی قرار گرفته می شود که البته منطبق بر دستورالعمل مندرج بر روی کپسول، در فاصله زمان بندی متفاوت هر ماه، سه ماه، شش ماه و یا سالانه انجام می پذیرد.

با مشاهدۀ نقص فنی در عملکرد اهرم کپسول، تخلیۀ کامل، منقضی شدن و یا رفع عیوب درجۀ کپسول می توانید به مراکز ارائه دهندۀ خدمات شارژ کپسول مراجعه نمائید. سال های متوالی است که خدمات ایمنی آتش گریز تهران با تجهیزات تخصصی و متصدیان مجرب قادر به عیب یابی و ارائه ی خدمات شارژ کپسول می باشند.

شارژ کپسول با دستگاه های مخصوص

کپسول های آتش نشانی نیاز به بررسی ماهانه دارند که البته بستگی به نوع کپسول دارد. از آنجایی که حوادث آتش سوزی مشخص نمی کند که چه زمانی اتفاق می افتد، شما بایستی همواره مجهز به سیستم های خاموش کننده باشید که به راحتی اطفاء حریق را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید.

بنابراین در صورت لزوم برای دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی بابیستی گام بردارید. از جمله انواع کپسول آتش نشانی می توان به کپسول های آتش نشانی پودری، کپسول آتش نشانی هیدروژنی، بیوورسال، دی اکسید کربن و کف اشاره نمود. جهت جلوگیری از کلوخه و یا ته نشین شدن مواد داخل کپسول های آتش نشانی بایستی پیش از استفاده از آن، سیلندر را سر و ته نموده و سپس از آن استفاده نمود.

فرآیند شارژ کپسول بر مبنای دستورالعمل انجام می پذیرد چون درصد مواد تشکیل دهندۀ داخل سیلندر در نحوۀ عملکرد صحیح کپسول آتش نشانی حائز اهمیت می باشد. هم اکنون با مراجعه به کاراگاه تخصصی خدمات ایمنی آتش گریز تهران، می توانید از مراحل شارژ کپسول های آتش نشانی دیدن فرمائید و به نوعی از کیفیت خدماتی که دریافت می نمائید اطمینان حاصل فرمائید.

  خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()