جهت تهیۀ سوئیچ بنز اورجینال بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده در سطح کشور مراجعه نمائید. به عبارتی چنین مجموعه هایی با امکانات و تجهیزات تخصصی که از آن برخوردار هستند، می توانند شرایط مناسبی را برای ساخت سوئیچ بنز و یا سفارش ریموت بنز برای مشتریان خود فراهم آورند. بر اساس مدل اتومبیلی که در اختیار دارید، می توانید در صورت رو به رو شدن با مفقودی و آسیب دیدگی سوئیچ خودروهای بنز، از خدمات مراکز معتبر در حوزۀ ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای لاکچری بهره مند گردید. مرکز تخصصی تهران کار کی سال های متوالی است که خدمات ساخت سوئیچ بنز اورجینال را به مشتریان ارائه می دهند.

ویژگی های سوئیچ بنز چینی

از آنجایی که سفارش ساخت ریموت بنز برای رانندگان خودروها مقرون به صرفه نیست، سفارش سوئیچ بنز اورجینال استوک بهترین گزینه محسوب می گردد. چرا که ریموت های بنز دارای قابلیت پاک کردن حافظه می باشند و به سهولت می توان آنها را مجدداً بارگزاری نمود. بدین ترتیب متناسب با مدل و کلاس خودرو می توانید نسبت به کددهی و تعریف مجدد به سوئیچ بنز به مراکز معتبر ارائه دهندۀ چنین خدماتی مراجعه نمائید.

در حال حاضر امکان سفارش ساخت ریموت بنز نوع چینی از سوی برخی از مراکز ارائه دهندۀ خدمات وجود دارد. از ویژگی های این نوع سوئیچ بنز می توان به عدم ایجاد نویز و یا اختلال در سیستم القایی اشاره نمود. در همین راستا برخی از مراکز تخصصی در حوزۀ ساخت ریموت بنز و سوئیچ، توانسته اند تعریف کدهای سوئیچ بنز چینی را بدون هیچ گونه مشکل انجام می دهد. ریموت بنز قادر به ارسال سیگنال و پالس مخصوص به خودرو می باشد. بدین ترتیب متناسب با کلاس خودرویی که در اختیار دارید، می توانید از طریق مجموعۀ تهران کار کی ، نسبت به حذف کد، کددهی جدید سوئیچ بنز، تعویض قاب و باتری سوئیچ و غیره درخواست  نمائید.

 تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()