در دهۀ اخیر، شاهد گسترش فعالیت خدمات مدرسه آنلاین در ایران هستیم چون بیش از گذشته شاهد پیشرفت فناوری و توسعۀ بستر اینترنت در داخل کشور می باشیم. مهمترین مزیتی که ثبت نام در مدرسه آنلاین به دانش آموزان و والدین می دهد، در اختیار داشتن زمان بیشتر و صرفه جویی در هزینه های متفرفه همچون ایاب و ذهاب می باشد. از این رو با گذشت زمان شاهد پیشرفت و گسترش مدارس آنلاین با سیستم مدیریت عالی می باشیم. در اینجا به این مسئله می پردازیم که مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها توانسته این موفقیت روز افزون را به اثبات برساند.

خدمات مدرسه آنلاین

بنابراین والدینی که دارای فرزندان با استعداد هستند که قابلیت جهشی خواندن چند مقطع تحصیلی را دارند، می توانند از خدمات مدرسه آنلاین بهره مند گردند. بدین ترتیب دانش آموزان می توانند پیشرفت تحصیلی خود را در مقاطع مختلف درسی از طریق ثبت نام در مدرسه آنلاین کسب نمایند. ارتباط میان دانش آموزان، معلمان، مدیران و والدین از طریق برنامه مخصوص مدسه آنلاین انجام می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با ردۀ سنی فرزندتان می توانید اقدام به بهره مندی از خدمات مدرسه آنلاین نمائید.

دغدغه های کمتری نسبت به رفت و آمد فرزندتان برای حضور در مدرسه های عادی وجود دارد. به عبارتی بدون محدودیت می توانید جهت بهره مندی از خدمات آموزش از راه دور در مدرسه آنلاین ثبت نام نموده و راحت تر از گذشته می توانید از مزایای سیستم آموزشی بهره مند گردید. والدین نسبت به گذشته اعتماد بیشتری به سبک آموزش مجازی  و فعالیت مدرسه آنلاین دارند چون شاهد پیشرفت و توسعۀ اینترنت و تجهیزات دیجیتالی در سطح جهانی می باشند.

با همین رویکرد و نگرش، مدیریت مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها فعالیت خود را آغاز نمود و همچنان در این عرصه پیشتاز بوده و دارای سابقۀ بیشتری می باشند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()