کاغذ دیواری یکی از رایج ترین محصولات در تزئین دکوراسیون داخلی به شمار می رود و بدین ترتیب خیلی از افراد این محصول را انتخاب می نمایند. بدون شک خیلی از افراد هستند که علاقه مند به نصب دیوارپوش در طرح های مدرن و امروزی می باشند. در عین حال خواستار تغییرات چشمگیر در فضای دکوراسیون داخلی می باشند ، تا بدین وسیله بتوانند فضای فرح بخشی را برای خود و ساکنین فراهم آورند. فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از عرضه کنندگان محصولات دیوارپوش، فروش کاغذ دیواری لاکچری در طرح های ساده و سه بعدی به شمار می روند که توانسته اند با در اختیار گذاشتن انواع آلبوم کاغذ دیواری، انتخاب را برای مشتریان تسهیل نمایند.

خرید بهترین کاغذ دیواری ساده و مدرن

انتخاب و خرید کاغذ دیواری لاکچری در طرح های مختلفی صورت می پذیرد و بدین ترتیب امکان ایجاد تغییرات اساسی در فضای دکوراسیون داخلی میسر می باشد. بدیهی است، تنها با نصب کاغذ دیواری در ابعاد کوچک نیز می توان زیبایی دکوراسیون سالن پذیرایی و دیگر قسمت های آن را دو چندان نمود. چندین سال است که شاهد به کارگیری نرم افزارهای گرافیکی پیشرفته در صنعت چاپ کاغذ دیواری می باشیم و این مسئله شرایط مناسبی را برای تولید نسل جدید محصولات دیوارپوش فراهم نموده است.

با توجه به گستردگی صنعت محصولات دیوارپوش، شما به سهولت می توانید با در نظر گرفتن قدرت خرید، سبک چیدمان لوازم دکوراسیون و نوع کاربری ساختمان، مناسب ترین طرح کاغذ دیواری را انتخاب نمائید. لازم به ذکر است که تنوع سبک طراحی و چاپ کاغذ دیواری در چند سال اخیر نسبت به گذشته تغییرات شگرفی نموده و عموم افراد راحت تر می توانند طرح مورد پسند خود را خریداری نمایند. از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به سهولت قادر به خرید کاغذ دیواری لاکچری و همچنین انواع کاغذ دیواری ساده در طرح های متنوع و جذاب می باشید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()