تعمیر لباسشویی تحت نظارت افراد متخصص انجام می پذیرد چون متشکل از ساختار الکترونیکی است که به دلایل مختلف امکان آسیب دیدگی و نقص فنی برای آن وجود دارد. در نتیجه جهت عیب یابی و مرتفع نمودن ایرادات دستگاه، می توانید با مراکز تعمیرات لوازم خانگی تماس گرفته و از خدمات تخصصی  تعمیر ماشین لباسشویی در محل بهره مند گردید. مجموعه تعمیر پرشین متناسب با سابقۀ درخشانی که در زمینۀ تعمیرات لوازم برقی دارند، توانایی عیب یابی، تعویض قطعه و تعمیر لباسشویی در مدل و برندهای مختلف را دارند.

عدم تخلیه آب لباسشویی، باقی ماندن پودر در مخزن، عدم روشن شدن دستگاه، سیاه شدن لاستیک لباسشویی، ایجاد صدای ناهنجار و بلند، لرزش های بیش از اندازه برای لباسشویی، نشتی آب از ماشین لباسشویی، شکستگی و ترک خوردگی درب لباسشویی، توقف ناگهانی چرخش لباسشویی، خراب شدن قفل درب و ... برخی از رایج ترین مشکلات ماشین های لباسشویی به شمار می روند. از این رو درخواست تعمیر ماشین لباسشویی برای مشاهدۀ چنین اختلالاتی می باشد.

ماشین لباسشویی از جمله کاربردی ترین لوازم برقی در خانه به شمار می رود. با استفاده مکرر از این ماشین، بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرد. بدین ترتیب به محض رویت کوچکترین اختلال در عملکرد ماشین لباسشویی، توصیۀ ما بر این است که هر چه زودتر نسبت به تعمیر فوری لباسشویی اقدام نمائید چون عدم توجه به این نکته، می تواند میزان خسارت وارده به دستگاه را دو چندان نماید.

جهت تعمیر لباسشویی در محل می توانید از معتبرترین مراکز تعمیرات، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمائید. بدون شک تکنسین های مجرب و متخصص در مدت زمان کوتاه تری می توانند با عیب یابی ماشین لباسشویی، این دستگاه را در مدت زوان کوتاه تری تعمیر نمایند. مرکز تعمیر پرشین با توجه به سابقۀ درخشان و طولانی که در زمینۀ ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی دارند، می توانند تعمیر ماشین لباسشویی با برندهای کنوود، ارج، سامسونگ، ال جی، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، آریستون و ... را در محل با نازل ترین دستمزد انجام دهند.

  مرکز تعمیر پرشین 

تلفن سراسر تهران   02122941691

تلفن شمال و شمال غرب و شمال شرق      02122941251

تلفن غرب      02144376835

تلفن مرکز      02177625942

تلفن شرق و جنوب     02177413853

تلفن مشاوره      09941256973

واتساپ        09101459274

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()