آموزش مجازی دارای یک تعریف مخصوص است که بر بستر اینترنت برنامه ریزی می شود. به عبارتی در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته شاهد ارائه خدمات آموزش از راه دور و افتتاح مدرسه آنلاین هستیم چون عموم افراد دسترسی لازم به بستر اینترنت دارند و بدین ترتیب دانش آموزان نیز می توانند با ثبت نام در مدرسه آنلاین،موفق به دریافت خدمات آموزش مجازی شوند. در نتیجه نیاز نیست دغدغه لازم نسبت به حضوری فیزیکی در مدرسه را داشته باشند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها چندین دهه توانسته پیشگام در عرصۀ آموزش مجازی، به عنوان مدرسه آنلاین فعالیت داشته باشد.

گسترش خدمات آموزش مجازی در ایران

بدین ترتیب دانش آموزان متعددی از طریق سیستم آموزشی قوی این مجموعۀ معتبر فارغ التحصیل شوند. لازم به ذکر است که آموزش مجازی مزایای متعددی برای دانش آموزان مستعد و نخبه دارد چون امکان جهش تحصیلی را برای آنان فراهم می آورد. افرادی که شرایط مناسبی برای حضور فیزیکی در مدارس را ندارند، می توانند از مزایای آموزش مجازی بهره مند گردند. از این رو دانش آموزان نیاز نیست نگران حضور فیزیکی در مدرسه را داشته باشند.

از زمان گسترش خدمات سیستم آموزش مجازی ، از تعداد دانش آموزانی که ترک تحصیل اجباری و یا اختیاری می نمودند، کاسته شده است. راه اندازی مدرسه آنلاین به دانش آموزان در مقاطع مختلف کمک می کند که بتوانند خدمات بهتری دریافت نمایند. امروزه خیلی از افراد نسبت به آموزش مجازی از رضایت مندی زیادی برخوردار هستند چون سطح کیفیت خدمات آموزشی همانند کلاس های حضوری می باشد.

جهت اطلاع از شهریه آموزش مجازی در مقطع متوسطه می توانید با کادر آموزش  مدرسه آنلاین تماس بگیرید. برگزاری دوره های آموزش از راه دور می توانید شاهد ارائه خدمات دوره های مکاتبه ای، وب سمینار و همچنین دوره های ترکیبی باشید که در مقاطع مختلف تحصیلی به مخاطبان ارائه داده می شود. این در حالی است که مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها قادر به ارائه دوره های مجازی و در برخی از مواقع ترکیبی در مقاطع تحصیلی معینی می باشند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()