آموزش از راه دور تنها بر بستر اینترنت قابل اجرا می باشد و به طور کلی کشورهای مدرن و توسعه یافته که دارای این بستر پهناور هستند، در این عرصه فعالیت می کنند. در اوایل ورود سیستم آموزش از راه دور و غیر حضوری، بیشتر دانشگاه ها می توانستند از این گونه خدمات بهره مند گردند ولی با گسترش روز افزون اینترنت در ایران، افتتاح مدرسه آنلاین را در شهرهای بزرگ شاهد هستیم. بدین ترتیب رشد و توسعۀ سیستم خدمات آموزش از راه دور را شاهد می باشیم و مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها بر این اساس تجهیزات و امکانالات لازم را فراهم نموده و بیش از چندین دهه در این حرفه فعالیت می کنند.

مزیت کاربرد آموزش از راه دور

آمارها نشان می دهد که توسعۀ کشور و ظرفیت پذیرش جامعه نسبت به آموزش مجازی، راه اندازی مدرسه آنلاین، بیش از پیش می تواند به رشد تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان در هر مقطعی کمک کند. لازم به ذکر است که چنین مدارسی، خدمات آموزش از راه دور را با در نظر گرفتن یک سری مؤلفه ها و قوانین اساسی به دانش آموزان ارائه می دهند. چرا که رعایت قوانین در مدارس آموزش از راه دور نیز لازم و ضروری است.

به طور کلی سیستم  دوره آموزش مجازی به ابزارآلات مخصوص بر پایۀ آموزش مجازی دارد. در واقع ارتباط میان دانش آموزان، معلمین و والدین از طریق برنامۀ مخصوص انجام می پذیرد. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست نگران محدودیت زمانی و مکانی بود. به عبارتی دانش آموزان در هر منطقه ای که دسترسی به بستر اینترنت دارند می توانند از خدمات مدرسه آنلاین بهره مند گردند. ضمن آنکه نیاز به یکی از دستگاه های لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و یا موبایل دارند. جهت اطلاع از شهریۀ خدمات آموزش از راه دور در مقطع تحصیلی متوسطه می توانید با دفتر آموزش مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس بگیرید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()