برای انواع کاربرد های صنعتی و ساختمانی نیاز است که از عایق برای بخش های مختلف از جمله تهویه مطبوع ، گرمایش، اتصالات ، مخازن ... استفاده شود. عایق الاستومری یکی از انواع عایق هایی است که کاربرد فراوانی دارد. مرکز تهران دما انواع عایق الاستومری را با بهترین کیفیت عرضه می نماید و برای خرید عایق الاستومری و کانال سازی می توانید از طریق سایت تهران دما اقدام نموده و با همکاران ما تماس بگیرید.  

کاربرد عایق الاستومری

عایق الاستومری در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و این عایق از انواع دیگر عایق ها دارای فروش بالاتری است. تنوع عایق الاستومری زیاد بوده و در انواع مدل ها به تولید می رسد. از عایق الاستومری برای این دسته از صنایع استفاده می شود:

  • صنعت ساختمان سازی
  • صنعت نفت
  • صنعت گاز
  • صنعت مواد غذایی
  • صنعت مواد بهداشتی
  • صنعت شیمیایی
  • صنعت پتروشیمی

 و...

شرکت تهران دما از مراکز معتبر عرضه کننده ی عایق الاستومری در کشورمان است که فروش عایق الاستومری با قیمت مناسب را ارائه می نماید. این مجموعه فروش اینترنتی عایق الاستومری را در نظر گرفته تا افراد از طریق سایت بتوانند خریدشان را انجام دهند. برای برقراری ارتباط با کارشناسان فروش ما در تهران دما ، به سایت این مجموعه مراجعه نموده و با ما تماس بگیرید.

انواع عایق الاستومری

  1. عایق الاستومری لوله ای
  2. عایق الاستومری رولی

خرید عایق الاستومری با قیمت مناسب

عایق الاستومری در انواع تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد و مشخصات بسیار خوب این عایق موجب شده برای کاربرد های متنوع بتوان از آن بهره برد. به دلیل تقاضای بالای مشتریان ، این محصول توسط شرکت تهران دما در نظر گرفته شده است. شما با مراجعه به سایت تهران دما می توانید خرید عایق الاستومری و  کانال سازی را با بهترین قیمت انجام دهید زیرا این مجموعه به دلیل فروش مستقیم محصولاتش ، قیمت های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است.

شرکت تهران دما

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()