لاستیک پیرلی از جمله تایرهای فابریک خودروهای لوکس شرکت های بنز، پورشه، بی ام و و ... به شمار می رود. کمپانی پیرلی در شهر میلان ایتالیا فعالیت خود را آغاز نمود و توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز و متریال مرغوب، انواع لاستیک پیرلی رادیال و بایاس را تولید و روانۀ بازار نمایند. با این تفاسیر، رانندگان می توانند متناسب با مشخصات فنی اتومبیل خود، اقدام به   خرید لاستیک پیرلی نمایند. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز با سابقه در زمینۀ فروش لاستیک در حال فعالیت می باشند. به منظور پاسخگویی به سفارشات کلیۀ مشتریان، در لیست محصولات خود، موفق به عرضۀ لاستیک پیرلی می باشند.

سفارش آنلاین لاستیک پیرلی در بازار

لاستیک به عنوان یکی از قطعات اصلی خودرو محسوب می گردد و به همین دلیل نوع آن بر روی عملکرد اتومبیل در شرایط آب و هوایی مختلف تأثیر می گذارد. بدین ترتیب هنگام خرید لاستیک پیرلی و هر برند دیگری، شما بایستی اطلاعات جامع در خصوص شرایط محیطی و همچنین مشخصات فنی خودرو داشته باشید چون نقش مؤثر بر روی کیفیت رانندگی اشخاص دارند. به عبارتی متناسب با شرایط بارانی، برفی و گرمای شدید در فصل تابستان، بایستی اتومبیل تجهیز به لاستیک پیرلی استاندارد باشند.

با این تفاسیر قیمت خرید لاستیک پیرلی به عوامل متعددی وابسته می باشد که می توان به جنس مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن و تکنولوژی ساخت آنها اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل، می توانید بهترین را برای اتومبیل سواری خود خریداری نمائید. شاخص حداکثر سرعت مجاز، حداکثر بار مجاز، نوع ساختار، سال تولید، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر و نوع کاربری آنها از جمله موارد مهم و اساسی در انتخاب مدل لاستیک پیرلی و هر برند دیگر به شمار می روند. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به منظور رفاه حال مشتریان در سراسر کشور، امکان خرید آنلاین لاستیک پیرلی و سایر برندهای معتبر را فراهم نموده اند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()