دوچرخه ثابت از جمله انواع دستگاه باشگاه به شمار می رود که می توانید با قیمت مناسب آن را خریداری نمائید. خرید دوچرخه ثابت برای سالن های ورزشی ضرورت دارد، که البته برخی از افراد تمایل به خرید دوچرخه ثابت خانگی دارند. استفاده از دوچرخه ثابت در تمرینات ورزشی، می تواند تأثیر مستقیم بر روی سلامت قلب و عروق داشته باشد. ضمن آنکه دستگاه ورزشی مفید برای افزایش استقامت بدن و تقویت پاها و عضله سازی در قسمت های ساق و ران پاها می شود. فروشگاه لوازم ورزشی و باشگاهی بنز فیت با توجه به فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند در لیست محصولات فروشگاه موفق به فروش انواع دوچرخه ثابت در طرح های مختلف گردند.

بهترین برندهای دوچرخه ثابت

بدون شک با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، افرادی که قصد راه اندازی سالن باشگاه را دارند، می توانند اقدام به خرید دوچرخه ثابت در مدل های استاندارد نمایند. از ویژگی های دوچرخه ثابت ایستاده می توان به قابلیت تنظیم قسمت زین آن اشاره نمود و گزینۀ مناسبی برای چربی سوزی و عضله سازی در نیم تنۀ پایین می گردد. دوچرخه ثابت اسپینینگ، دارای طراحی خاصی است که قابلیت استفاده از آن در محیط منزل و باشگاه ها وجود دارد. در واقع آن را، به عنوان دوچرخه ثابت کورسی معرفی می کنند.

مهمترین مزیت دوچرخه ثابت اسپینینگ، افزایش تنوع تمرینات به صورت ایستاده، نیم خیز و نشسته می باشد و بدین ترتیب تأثیر فوق العاده بر روی کالری سوزی، لاغر شدن و عضله سازی در قسمت پاها دارد. در صورت نیاز به خرید دوچرخه ثابت، می توانید از میان مدل و برندهای مختلف همچون آذیموس، لیدر اسپرت، مارشال فیتنس، جیمزل، برایت، تایتان، سایتک، فورد، هورایزن، پاور مکس، لایف فیتنس، شوا، کلاس فیت، فِرش وی و ... انتخاب خود را نهایی نمائید. در صورت تمایل به  خرید الپتیکال  و دوچرخه ثابت اورجینال همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم باشگاهی بنز فیت مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود در فروشگاه، بهترین انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

 

 فروشگاه لوازم باشگاهی بنز فیت  

دفتر فروش مرکزی:تهران، استاد حسن بنا، میدان ملت، خیابان امیر کیانوش

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()