نصب توری مرغی با اهداف گوناگون انجام می پذیرد که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر بدان خواهیم پرداخت. هر کدام از انواع توری مرغی را می توان برای محصور نمودن یک محوطه در محیط باز و یا بسته استفاده نمود. به عبارتی متناسب با محیط های باز که شاهد تابش مستقیم نور خورشید هستیم، می توان اقدام به نصب توری مرغی فلزی نمود چون از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد. گروه کار در ارتفاع نماروز با در اختیار داشتن کادر مجرب، قادر به ارائه خدمات تخصصی کار در ارتفاع مانند خدمات نصب توری مرغی با طناب و سایر تجهیزات حرفه ای همچون داربست و غیره می باشند. بدین ترتیب در مدت زمان کوتاه و با استفاده از تجهیزات مخصوص و رعایت اصول ایمنی، می توانند نصب توری مرغی پاسیو، حیاط خلوت و قسمت های مختلف در منزل و یا محیط های تجاری و اداری را انجام دهند.

مراحل اصلی نصب توری مرغی

هزینۀ نصب توری مرغی بر اساس نوع فنس و میران متراژ محل نصب تعیین می گردد. بدین ترتیب پیش از نصب توری مرغی، می توانید از طریق گروه ساختمانی نماروز نسبت به قیمت نصب توری مرغی فلزی و یا پلاستیکی مطلع گردید. مراحل نصب توری مرغی، پیش از هر اقدامی بایستی محل نصب توری تمیزکاری شود. در مرحلۀ دوم بایستی پروسۀ شاسی کشی و یا نصب سیم بکسل در سقف نورگیر صورت بپذیرد.

پس از تعیین متراژ محل نصب توری مرغی، بر روی دیوار محل قرار دادن پیچ و رولپلاک ها مشخص می گردد. سپس متناسب با محیط و هزینه ای که برای این کار تخصیص شده است، می توان اقدام به نصب توری مرغی با کیفیت نمود. قطعاً سطح پیچیدگی و سختی اجرای کار بر روی قیمت نهایی نصب توری مرغی تأثیرگذار خواهد بود. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و برآورد هزینۀ نصب توری مرغی پاسیو ساختمان و نماشویی ساختمان می توانید با کارشناسان فنی نماروز تماس حاصل فرمائید.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()