ارائه ی خدمات سی بی سی تی دندان زمانی لازم است که نتایج رادیوگرافی معمولی دندان نتواند پاسخگوی پرسش های متخصص دندانپزشک شود. بهره مندی از تکنولوژی سی بی سی تی دندان نیاز به تجویز دندانپزشک دارد چون در مواقع خاصی نیاز به مشاهدۀ نتایج این روش تصویربرداری است. چرا که در این روش تصویربرداری دندان، میزان اشعۀ ایکس تابانده شده بیشتر از رادیولوژی معمولی است. فناوری دستگاه سی بی سی تی دندان به نحوی است که اشعۀ ایکس را به صورت ترکیبی می تاباند و در نهایت امکان تصویربرداری سه بعدی از زوایای مختلف وضعیت دهان و دندان را فراهم می آورد. در صورت نیاز به اجرای CBCT دندان می توانید از طریق مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل نوبت بگیرید.

مجهزترین مرکز انجام سی بی سی تی دندان

با توجه به تخصصی بودن این روش رادیولوژی دندان ، بایستی به مراکز تخصصی و پیشرفتۀ تصویربرداری دندان مراجعه نمائید. پروسۀ اجرای رادیولوژی سی بی سی تی دندان نیز همچون سی تی اسکن است. بیمار هنگام تصویربرداری نباید زیورآلات و اشیاء فلزی در قسمت سر و گردن داشته باشد چون می تواند اختلالاتی در روند ثبت نتایج تصویربرداری بوجود آورد و یا باعث افزایش جذب اشعۀ ایکس بر روی بدن شخص می گردد.

از نتایج تصویربرداری سی بی سی تی دندان برای بررسی وضعیت سینوس ها، درمان ارتودنسی، انجام جراحی های ترمیمی، تشخیص و اندازه گیری تورهای موجود در فک و لثه، بررسی وضعیت دندان های نهفته، تشخیص اختلالات و مشکلات در ناحیۀ مفاصل گیجگاهی بهره گرفته می شود. جهت اطلاع از هزینۀ سی بی سی تی دندان برای ارتودنسی، کامپوزیت، ایمپلنت و سایر خدمات درمانی مرتبط به دندانپزشکی می توانید با بخش پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید. در اولین فرصت و وقت مقرر و رزرو شده می توانید نسبت به انجام رادیولوژی CBCT دندان به محل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()