سی تی اسکن دندان از روش های تصویربرداری یا توموگرافی کامپیوتری به شمار می رود. در واقع ترکیبی از تصاویر اشعۀ ایکس از زوایای مختلف دهان و دندان می باشد. از فناوری پردازش کامپیوتری برای ایجاد تصاویر و همچنین برش های مقطعی از استخوان ها، اعصاب، رگ های خونی، بافت های نرم و دندان ها بهره گرفته می شود. با انجام سی تی اسکن دندان می توان اطلاعات مفصل تری را با جزئیات ثبت نمود و قطعاً نتایج بدست آمده برای دندانپزشک کاربردی تر خواهد بود. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ خدمات تصویربرداری دندان می باشند. این مجموعۀ معتبر همواره آمادۀ ارائه بهترین  خدمات سی تی اسکن دندان به مراجعه کنندگان محترم در تهران می باشند.

ارائه خدمات سی تی اسکن دندان با تعرفه معین

نتایج سی تی اسکن دندان به دندانپزشک کمک می کند که بتوانند با جزئیات بیشتر وضعیت قسمت های مختلف داخل دهان را چک و بررسی نماید. تشخیص مشکلات استخوانی یا شکستگی، مشخص نمودن محل تومور و عفونت های داخل دهانی، تعیین روش مناسب برای روند جراحی و پرتو درمانی، نظارت بر وضعیت بیماری سرطان در ناحیۀ فک و صورت، تشخیص صدمات و اختلالات بوجود آمده در ناحیۀ فک و صورت برخی از مواردی هستند که در مسیر تشخیص و درمان بیماری نیاز به اجرای سی تی اسکن دندان است.

انجام سی تی اسکن دندان نیز علاوه بر مزیت، ممکن است معایبی به همراه داشته باشد چون فرآیند تصویربرداری توسط تابش اشعۀ ایکس صورت می پذیرد. بنابراین بانوان باردار و کودکان بایستی تحت نظارت افراد متخصص، رادیولوژی دندان را انجام دهند. در این صورت تا جایی که ممکن باشد، از حداقل تابش اشعه برای تصویربرداری استفاده می گردد که خطرات کمتری برای افراد به دنبال داشته باشد. جهت انجام روش های جدید رادیولوژی دندان منجمله سی تی اسکن دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()