در حال حاضر توسط مراکز تولید و عرضۀ وسایل اطفاء حریق، شاهد فروش کپسول آتش نشانی با ظرفیت و محتویات مختلف هستیم. کلیۀ کپسول های آتش نشانی دارای تاریخ انقضاء هستند که برخی از آنها دارای قابلیت شارژ شدن می باشند. در این صورت بایستی نسبت به شارژ کپسول اقدام نمائید.جهت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی می توانید به کارگاه های تخصصی مراجعه نمائید که خدمات تخصصی این چنینی به شما ارائه می دهند. روند و مدت زمان شارژ کپسول آتش نشانی بر اساس نوع کپسول تعیین می گردد. در همین راستا، شاهد فعالیت مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران هستیم که توانسته اند با بهره گیری از امکانات و تجهیزات پیشرفته، فرآیند شارژ کپسول آتش نشانی را با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک در مدت زمان کوتاه انجام دهند.

نحوۀ محاسبۀ شارژ کپسول آتش نشانی

با توجه به تعدد کپسول های آتش نشانی در سطح بازار، هزینۀ شارژ کپسول آتش نشانی بر اساس وزن، قیمت پودر، اجرت شارژ کپسول و قیمت گاز تعیین می گردد. در این صورت، جهت اطلاع از هزینۀ شارژ کپسول آتش نشانی بایستی از طریق مراکز ارائه دهندۀ خدمات شارژ کپسول های آتش نشانی استعلام نمائید. توسط مراکز تخصصی، خدمات شارژ کپسول آتش نشانی به صورت حرفه ای صورت می پذیرد و از دستگاه های تمام اتوماتیک می توانند برای انجام چنین خدماتی بهره گیرند.

در سال جاری، جهت دریافت لیست قیمت شارژ کپسول آتشنشانی می توانید با کارشناسان فنی خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید. توسط این مجموعۀ معتبر، همواره می توانید کلیۀ خدمات را مطابق با سال های گذشته با کیفیت عالی دریافت نمائید. هنگام دریافت خدمات شارژ کپسول آتشنشانی، امکان بازدید از محل کارگاه و نحوۀ عملکرد اپراتور برای مشتریان گرامی فراهم می باشد. منطبق بر الزامات اتحادیه، این مرکز تخصصی همواره از پودرهای با کیفیت برای شارژ کپسول های آتش نشانی استفاده می کنند.

 خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()