طرح توجیهی در راستای پیشبرد اهداف یک سرمایه گذاری گردآوری می شود. یک پروژه برای آنکه بتواند به موفقیت برسد، مستلزم تهیۀ یک طرح کلی و نقشۀ راه می باشد. چرا که یک عنصر مهم پیش از راه اندازی یک پروژه، بهره مندی از تجربیات و تخصص افراد مجرب در آن حوزه می باشد. لازم به ذکر است که ارزیابی اولیه نسبت به پتانسیل های اجرای یک پروژه تحت مطالعات طرح توجیهی گردآوری می شود. بدین ترتیب بایستی از سوی افراد متخصص، مطالعات در خصوص امکان سنجی بازار صورت بپذیرد تا بتوانند برنامه و ارزیابی اولیه را در خصوص پروژۀ مورد نظر تنظیم کنند. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا سال های متوالی است که در عرصۀ مشاوره و برنامه ریزی کسب و کار و ارائه ی خدمات طرح توجیهی فعالیت می کنند و متناسب با پروژه و سرمایه گذاری های مختلف توانسته اند موفق به نگارش طرح توجیهی گردند.

در حالت کلی، با رعایت مبانی طرح توجیهی می توان در زمان و هزینه صرفه جویی نمود چون جنبه های مختلف اجرای یک پروژه با جزئیات مورد بررسی قرار گرفته می شود. در نتیجه طراحی، برنامه ریزی و مدیریت هر مرحله از اجرای پروژه از سوی متخصصین تنظیم می گردد. قطعاً به این موضوع مهم که از لحاظ اقتصادی قابل قبول است یا نه، پرداخته می شود. گام های اصلی در راه اندازی یک کسب و کار و سرمایه گذاری حائز اهمیت هستند، عناوین اصلی طرح توجیهی را به خود اختصاص می دهد. طرح توجیهی پرورش شترمرغ مسیر روشنی را برای شما نمایان می کند تا بتوانید تمامی هزینه ها ، تجهیزات و سایر موارد مورد نیاز را در اختیار داشته باشید. برای دریافت طرح توجیهی پرورش شترمرغ با ما تماس بگیرید. 

مطالعات بازار و قلمروسنجی پتانسیل های پروژه، بررسی امکانسنجی مقدماتی و اصلاح سناریوی عملیاتی از جمله موارد مهم و اساسی هستند که گام های اصلی تحقیقات در خصوص گزارشات طرح توجیهی را به خود اختصاص می دهند. قطعاً تهیۀ یک چک لیست از جمله مواردی است که بایستی پیش از آغاز یک پروژه انجام بپذیرد. مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع در طول سال ها فعالیت توانسته اند، با مطالعات و امکان سنجی بازار، کارکردها و سوء کارکردهای مرتبط با اجرای پروژه های مختلف را تحت عنوان طرح توجیهی کسب و کار گردآوری نمایند.

مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع (مطصا) 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()