عوامل متعددی وجود دارد که باعث سست شدن و از بین رفتن بخشی از مصالح در نمای ساختمان می گردد. در این صورت شرایط برای نفوذ و عبور آب و رطوبت به داخل ساختمان فراهم می شود. جهت جلوگیری از این اتفاق، آب بندی نمای ساختمان یک ضرورت محسوب می گردد و اقدام مناسبی برای عایق کاری و جلوگیری از نفوذ آب به داخل بافت نما به شمار می رود. مواد نانو، چسب های سیلیکونی، آکریلیک و پلی یورتان در کنار مواد رزین برخی از رایج ترین متریالی هستند که متناسب با موقعیت های مختلف جهت آب بندی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. گروه کار در ارتفاع نماروز متناسب با فعالیت حرفه ای که دارند، قادر به ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان و نماشویی می باشند.

اجرای اصولی آب بندی نمای ساختمان

همانطور که می دانید هر گونه مصالحی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، دارای نقاط قوت و همچنین ضعف هستند. در نتیجۀ ممکن است به دلایل مختلف شرایطی برای از بین رفتن و یا کاهش استحکام اولیۀ مصالح گردد. بدین ترتیب بایستی اقداماتی نسبت به عایق کاری و آب بندی نمای ساختمان صورت بپذیرد. لازم به ذکر است که متناسب با جنس مصالح ساختمانی که در دسته بندی غیر صیقلی و صیقلی قرار گرفته می شوند، بایستی از متریال مناسب برای آب بندی نمای ساختمان استفاده نمود.

در حال حاضر برخی از مراکز ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی در ارتفاع، قادر به خدمات نماشویی و اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب هستند. در این صورت مدت زمان کوتاهتری می توانند به قسمت های مختلف نما سر زده و به صورت اصولی فرآیند آب بندی نمای ساختمان را انجام دهند. اگر به دنبال دریافت خدمات ساختمانی مرتبط به نمای ساختمان هستید، می توانید با کارشناسان گروه ساختمانی نماروز در ارتباط باشید. این مجموعۀ معتبر با امکانات تخصصی که در اختیار دارند، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به متقاضیان هستند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()