قرص کلر حاوی کلر فعال (به عنوان مثال هیپوکلریت سدیم) و مواد پایدارکننده است. این مواد پایدارکننده به منظور حفظ استحکام و کیفیت قرص کلر در طول زمان استفاده می‌شوند. خرید قرص کلر به منظور عامل ضدعفونی‌کننده صورت می پذیرد. بنابراین صنایع مختلف بر حسب نیاز می توانند قرص کلر با درصد خلوص استاندارد با قیمت مناسب خریداری نمایند. در فرآیند تولید قرص کلر، از تجهیزات و فرآیندهای خاص برای تبدیل کلر گاز به شکل قرص‌ های جامد استفاده می‌شود. این فرآیندها به دقت و دانش فنی بالا نیاز دارند تا قرص کلر با کیفیت و اثربخش تولید شود. فروش قرص کلر در لیست محصولات اصلی شرکت جهان امید مهر آتنا به مشتریان پیشنهاد داده می شود چون یکی دیگر از واردکنندگان مواد شیمیایی در سطح بازار به شمار می روند.

مهمترین مصارف قرص کلر

خرید قرص کلر برای کاربردهای گوناگون صورت می پذیرد که ادامه پست بدان خواهیم پرداخت، از جمله:

  • ضدعفونی: قرص کلر برای ضدعفونی و ضد باکتریال در آب، استخرها، سیستم‌های تصفیه آب، حمام‌ها، صنایع غذایی و سایر محیط‌ها استفاده می‌شود.
  • تصفیه آب: قرص کلر برای تصفیه آب و از بین بردن مواد آلی و باکتری‌ها در آب استفاده می‌شود.
  • پاکسازی و ضدعفونی سطوح: قرص کلر برای پاکسازی و ضدعفونی سطوح مختلف از جمله کابینت‌ها، سطوح کاری، سرویس‌خانه‌ها و سایر محل‌های دیگر استفاده می‌شود.
  • صنایع غذایی: قرص کلر در صنایع غذایی به منظور حفظ بهداشت و همچنین کنترل باکتری‌ ها و میکروب ‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • استفاده در حمام‌ها و استخرها: خرید قرص کلر برای فراهم نمودن بهداشت و ضدعفونی حمام‌ ها، استخر ها و ... استفاده می‌شود.

در همه این موارد، فروش قرص کلر با هدف رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشتی انجام می پذیرد تا اثربخشی آن حفظ گردد تا از هرگونه خطرات احتمالی جلوگیری شود. برای اطلاع از قیمت قرص کلر و خرید آنلاین این محصول پرکاربرد می توانید به وب سایت شرکت جهان امید مهر آتنا مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

 

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 34
نمایش همه
علاقه مندی ها ()