فروشگاه چرخ و یدک انواع مختلفی از لاستیک‌ سورنتو را ارائه می‌دهد، از جمله لاستیک‌های تابستانه، زمستانه و همچنین آفرود. بر اساس نیازهای رانندگی خود و شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که رانندگی می کنید، نوع مناسب را انتخاب کنید. برای خرید لاستیک سورنتو، به عملکرد آن در شرایط مختلف رانندگی توجه کنید. به عواملی مانند عملکرد ترمز، کنترل در منحنی‌ها، عمر لاستیک و صدای تولید شده توسط آن توجه نمائید لازم به ذکر است که قیمت لاستیک‌ سورنتو متفاوت تعیین می گردد بنابراین بر اساس بودجه خود و نیازهای رانندگی، لاستیک مناسب را انتخاب کنید.

معرفی انواع مدل لاستیک سورنتو

لاستیک‌های سورنتو در انواع مختلفی موجود است که برای خرید در بازار قابل دسترسی هستند. برخی از مدل‌های شناخته شده لاستیک‌های سورنتو عبارتند از:

  • لاستیک سورنتو مدل Solus: از این لاستیک برای خودروهای شهری و جاده‌ای مناسب است و عملکرد بالایی در رانندگی خشک و مرطوب دارد.
  • لاستیک سورنتو مدل Sense : این مدل لاستیک برای رانندگی روزمره و شهری طراحی شده است و عمر طولانی، کنترل خوب در منحنی‌ها و صدای کمتر تولید شده توسط لاستیک را ارائه می‌دهد.
  • لاستیک سورنتو مدل Road Venture : این نوع لاستیک برای رانندگی آفرود و خارج از جاده مناسب است و عملکرد بالایی در شرایط سخت مانند برف، خاک و ماسه دارد.
  • لاستیک سورنتو مدل WinterCraft : این مدل لاستیک برای رانندگی در شرایط زمستانی و برفی مناسب است و دارای طراحی خاص برای بهبود چسبندگی و کنترل در شرایط یخبندان است.
  • لاستیک سورنتو مدل Crugen : این مدل لاستیک برای خودروهای SUV و کراس‌اوور مناسب است و عملکرد خوبی در شرایط مختلف رانندگی دارد.

با توجه به نیازهای رانندگی خود، می‌توانید مدل مناسب لاستیک سورنتو را برای خودرو خود انتخاب کنید و از عملکرد بهتر و ایمن‌تر در رانندگی لذت ببرید. در صورت نیاز به بررسی جزئیات و سایر مشخصات فنی برای خرید لاستیک سورنتو می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه کنید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 59
نمایش همه
علاقه مندی ها ()