نصب توری مرغی برای انواع مختلف مصارف منجمله حفاظت و امنیت، کاربردهای کشاورزی، صنایع ساختمانی و صنایع تولیدات فولاد صورت می پذیرد و به دلایل مقاومت و پایداری که از آن برخوردار است، گزینه مناسبی برای این نوع کاربردها می باشد. البته گروه کار در ارتفاع نماروز با ارتقاء سطح خدمات خود، خدمات نصب توری مرغی را به منظور ایجاد فضای محصور در قسمت بالکن، روف گاردن و همچنین کارهای تعمیراتی مرتبط به نما انجام می دهند.

روند نصب توری مرغی با طناب

نصب توری مرغی با طناب یک روش ساده و موثر برای نصب توری مرغی است که می‌توانید به راحتی انجام دهید. در زیر توضیحاتی در مورد نحوه نصب توری مرغی با طناب آورده شده است:

  • ابتدا، توری مرغی به اندازه مورد نیاز برش داده می شود. نسبت به ابعاد کار و چگونگی نصب توری مرغی با محل مورد نظر بایستی اطمینان حاصل نمود.
  • سپس، توری مرغی به محل نصب می شود و آن را به شکل مورد نظر خود قرار می دهند. اگر نیاز به برش دوباره داشته باشد، برش و نصب توری مرغی صورت می گیرد.
  • برای نصب توری مرغی با طناب، از طناب مناسب و محکم استفاده می شود. طول طناب باید به اندازه کافی بلند باشد تا بتوانند آن را به اطراف توری مرغی بسته و نصب کنند.
  • یک طرف از طناب را به یک سوزن چوبی یا چوبک نصب می نمایند و آن را از زیر توری مرغی عبور می دهند. سپس، طناب را از بالای توری مرغی به سمت پایین می کشند.
  • با کشیدن طناب به سمت پایین، اطراف توری مرغی را می چسبانند و طناب را به شکل مناسب می بندند. طناب به صورت منظم و محکم حول توری مرغی بایستی بسته شده باشد.
  • پس از بسته شدن طناب به شکل مناسب، اجرای اصولی نصب توری مرغی بایستی به صورت استوار و محکم و هیچ نقطه‌ای از آن لغزشی نداشته باشد.

جهت دریافت خدمات ساختمانی با کیفیت و نصب توری مرغی برای نما و  خدمات آب بندی نمای ساختمان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 39
نمایش همه
علاقه مندی ها ()