اگر تمایل به استفاده از خدمات فروش اقساطی پارس خودرو توسط خود کمپانی سازنده داشته باشید، متأسفانه به سهولت انجام نمی پذیرد و دارای یک پروسه زمانبر است. به عنوان مثال، جهت خرید اقساطی پارس خودرو، استفاده از خدمات فروش اقساطی، باید مستندات مورد نیاز را تهیه کرد. این مستندات ممکن است شامل مدارک شناسایی، مدارک مالی، مدارک شغلی و سایر مدارک مورد نیاز برای بررسی وضعیت مالی شما باشد. پس از دریافت تأییدیه از سوی بانک، مراحل بعدی با گذشت یک مدت زمان معین ادامه می یابد. لیکن مجموعه دنیای خودرو شرایط راحت تری را برای ارائه  خدمات فروش اقساطی پارس خودرو  و محصولات سایر شرکت های خودروسازی فراهم نموده‌اند.

مدارک لازم برای معاملات خرید و فروش اقساطی پارس خودرو

مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، نرخ سود و سایر هزینه‌های مربوط به قرارداد فروش اقساطی پارس خودرو موارد مهمی هستند که بایستی از سوی خریدار مورد توجه قرار گرفته شوند. برای خرید اقساطی پارس خودرو، ممکن است نیاز به مدارک زیر داشته باشید:

  • مدارک شناسایی: شامل کارت ملی یا شناسنامه و کارت ملی.
  • مدارک مالی: این ممکن است شامل گواهی درآمد یا حساب بانکی و گزارش مالی شخصی یا تجاری باشد. برای افرادی که در حالت استخدام هستند، ممکن است نیاز به آخرین فیش حقوقی یا گزارش درآمد از بانک باشد.
  • مدارک شغلی: اگر شما کارمند هستید، ممکن است نیاز به کارت پایان خدمت یا آخرین فیش حقوقی داشته باشید. برای افرادی که مشاغل خود را دارند، ممکن است نیاز به مدارک ثبت شرکت یا تجارت و گزارش‌های مالی داشته باشید.
  • سایر مدارک: بسته به شرایط خاص و توافقات قرارداد، ممکن است نیاز به مدارک دیگری همچون سفته، ضامن یا سایر تضمینات مالی داشته باشید.

به طور کلی می توان گفت: دریافت یک سری مدارک توسط کلیه مراکز فروش اقساطی پارس خودرو عمومی در نظر گرفته می شود ولی متناسب با مدیریت متفاوتی که دارند، منعطف تر شرایط مقدار پیش پرداخت، نوع ضامن، تعداد اقساط و میزان نرخ سود را تعیین می کنند. برای بررسی بیشتر جزئیات شرایط خرید اقساطی پارس خودرو می توانید با مجموعه دنیای خودرو تماس بگیرید.

مجموعه دنیای خودرو 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 42
نمایش همه
علاقه مندی ها ()