لاستیک توسان را نیز می توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک در برندهای معتبر خارجی خریداری نمائید. هنگام  خرید لاستیک توسان باید به یک سری استانداردها، نیازهای خودرو و شرایط رانندگی منطقه‌ای که در آنجا هستید، در نظر بگیرید تا بدین وسیله بتوانید مناسب ترین تایر را خریداری نمائید. البته مشخصات فنی مندرج بر روی تایرهای فابریک با لاستیک جدیدی که انتخاب می کنید، بایستی تطابق داشته باشند تا امنیت و کارایی رانندگی را بهبود بخشند. معمولاً یک لاستیک توسان استاندارد باید دارای طرح گل مناسبی باشد که برای تخلیه آب در شرایط بارانی گزینه مناسبی محسوب گردد، تا از آب ‌گرفتگی و خطر لغزندگی تایر جلوگیری کند.

بهترین انتخاب لاستیک توسان

با توجه به مواردی که در قسمت ابتدایی مقاله بدان پرداختیم، می ‌توانید لاستیک توسان مناسبی را انتخاب کرده و بدین ترتیب از رانندگی ایمن و راحت ‌تر لذت ببرید. مطمئن‌تر قادر به انتخاب بهترین لاستیک برای اتومبیل خود خواهید بود. از جمله مشخصات فنی اتومبیل توسان می توان به داشتن جعبه دنده، سیستم تعلیق، امکانات ایمنی، صفحه نمایش لمسی، سیستم صوتی، موتور با سیستم تنفس طبیعی و ... اشاره نمود. بر اساس این مشخصات فنی، نوع لاستیک توسان بایستی تطابق لازم از نظر فنی و قابلیت تحمل در برابر شرایط محیطی را داشته باشد.

با بهره گیری از تایرهای با کیفیت، می توانید رانندگی خوبی را تجربه کنید. ارائه خدمات پس از فروش لاستیک توسان مانند نصب، تعویض و تعمیرات لاستیک در برخی از مراکز فروش لاستیک به مشتریان ارائه داده می شود. در نتیجه متناسب با نیاز و موقعیت خود، قادر به بهره گیری از خدمات حضوری و یا اینترنتی برای خرید لاستیک توسان باشید. جهت کسب اطلاعات جامع نسبت به چگونگی دریافت خدمات خرید آنلاین لاستیک و یا موارد مرتبط به نصب تایرهای خودرو می توانید با کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین مشورت کنید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 37
نمایش همه
علاقه مندی ها ()