استفاده از تکنولوژی در تجهیزات مختلف موجب شده که کار ها به شکل راحت‌ تر انجام گیرد. ریموت کنترل جرثقیل وسیله‌ ای برای کنترل از راه دور جرثقیل است. در گذشته هدایت جرثقیل به این صورت بود که کاربر در داخل کابین جرثقیل کنترل آن را به دست داشت اما امروزه استفاده از ریموت کنترل جرثقیل موجب شده کاربر در فاصله دورتر از جرثقیل قرار گرفته و بتواند آن را کنترل نماید. یکی از برند های معتبر برای ریموت کنترل جرثقیل، برند SAGA تایوان می‌ باشد. ریموت کنترل ساگا برندی معتبر و با کیفیت است که فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. فروش ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا توسط مجموعه گروه تجهیزات افرا ارائه می‌ شود و شما می‌ توانید  خرید ریموت کنترل SAGA را در انواع مورد نظر از طریق این مجموعه انجام دهید. انواع ریموت کنترل جرثقیل در این مجموعه با بهترین کیفیت ارائه می شود.

کاربرد ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA

ریموت کنترل SAGA در ماشین آلات مختلف به کار می‌ رود. استفاده از ریموت کنترل SAGA برای هدایت بهتر جرثقیل و سایر تجهیزات و همچنین ایمنی کاربر در نظر گرفته شده است. در ماشین آلات صنعتی مانند جرثقیل‌ های سقفی ، بازویی،  دروازه‌ای، برجی، بالابر ها ،پمپ‌ های بتن، الکترو موتور ها، ماشین آلات حفاری، میکسر ها، نوار های نقاله، سیستم‌ های سرمایشی و گرمایشی و غیره می‌توان از ریموت کنترل ساوا استفاده کرد. ریموت کنترل SAGA ایمنی بسیار بالایی دارد و استفاده از این ریموت کنترل‌ ها موجب دور بودن کاربر می‌ شود همچنین استفاده از ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا برای حفاظت از اجزای دستگاه مثل کابل‌ های جرثقیل، گیربکس‌ ها و کلید های فرمان می‌ باشد.

در صورت نیاز به   خرید ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا از طریق مجموعه گروه تجهیزات افرا می ‌توانید بهترین انواع این ریموت‌ ها را تهیه کنید.

 

گروه تجهیزات افرا

آدرس: تهران - اشرفی اصفهانی شمال به جنوب - بعد از پل همت - خیابان 22 بهمن - خیابان نیک زارع - کوچه خانبابایی شرقی - پلاک 8 - واحد 38

تلفن ثابت: 02144894881

تلفن همراه: 09223825760

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 18
نمایش همه
علاقه مندی ها ()