پودر کلر با درصد خلوص مختلف به تولید می‌ رسد که یکی از انواع آن پودر کلر ۶۰ درصد است که استفاده از آن برای ضدعفونی آب بسیار رایج می‌ باشد. در زمان خرید پودر کلر ۶۰ درصد باید توجه کنید که این ماده را به دور از مواد عالی و فلزات خشک و سرد نگهداری کنید. دقت کنید که در صورت مخلوط پودر کلر ۶۰ درصد با برخی از مواد شیمیایی موجب تولید گاز سمی خواهد شد. استفاده از پودر کلر برای ضدعفونی کنندگی آب استخر انجام می‌ شود و پودر کلر ۶۰ می‌تواند گند زدایی آب را انجام داده و با میکروب زدایی ،میکروب و باکتری‌های آب را از بین ببرد.

 مشتریان گرامی برای استعلام قیمت خرید پودر کلر ۶۰ درصد و سایر محصولات با تماس با همکاران ما در شرکت جهان امید مهر آتنا می‌ توانند اطلاعات لازم را به دست آورند.

مزایای پودر کلر ۶۰ درصد

پودر کلر ۶۰ درصد با خاصیت ضدعفونی کننده برای ضدعفونی آب و مصارف دیگر مورد استفاده قرار می‌ گیرد. پودر کلر ۶۰ درصد ماندگاری بالا دارد و همچنین عملکرد سریعی را از آن مشاهده می‌ کنیم. استفاده از پودر کلر ۶۰ درصد برای استخر ها موجب عدم آسیب به تجهیزات خواهد شد. پودر کلر ۶۰ درصد قیمت بسیار مناسبی دارد و از ارزان‌ترین ترکیبات دارای کلر می‌ باشد همچنین دسترسی آسان به استفاده از پودر کلر ۶۰ درصد خواهیم داشت. باید دقت کنید که استفاده بیش از حد از این ماده مسمومیت‌ هایی را ایجاد خواهد کرد بنابراین با توجه به حجم آب باید میزان مناسبی از پودر کلر را ۶۰ درصد را استفاده کنید. در شرکت جهان امید مهر آتنا فروش پودر کلر ۶۰ درصد  با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌ شود و مشتریان گرامی از طریق سایت می‌ توانند انواع محصولات را مشاهده نمایند 

شرکت جهان امید مهر آتنا 

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285        

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 23
نمایش همه
علاقه مندی ها ()