کوپلینگ لاستیکی از قطعات مهم در صنعت موتورسازی و سایر صنایع می‌ باشد. کوپلینگ‌ ها به طور کلی در انواع کوپلینگ لاستیکی و کوپلینگ فلزی هستند و با توجه به شرایط استفاده می‌ توان از این کوپلینگ‌ ها بهره برد. کوپلینگ لاستیکی دارای انعطاف بالایی است و از ضربات لحظه‌ای و ارتعاشات وارد شده به موتور جلوگیری می‌ نماید و همین عامل موجب بالا رفتن طول عمر دستگاه‌ ها می‌ شود. کوپلینگ لاستیکی برای انتقال نیرو از محوری به محور دیگر استفاده می‌ شود. زمانی که این محور ها دارای ناهم راستایی باشد از کوپلینگ لاستیکی استفاده می‌ شود.

فروش انواع کوپلینگ ها از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس با بهترین کیفیت ارائه می شود. این مجموعه به دلیل پخش مستقیم کوپلینگ ها ، قیمت مناسبی را ارائه می نماید. برای  خرید کوپلینگ لاستیکی و سایر کوپلینگ‌ ها از طریق سایت شرکت کیهان افزار زاگرس اقدام نموده و خریدتان را به صورت غیرحضوری انجام دهید.

کاربرد کوپلینگ لاستیکی

 در صنایع مختلف از کوپلینگ لاستیکی استفاده می‌شود. در صنعت خودروسازی و ماشین آلات استفاده از کوپلینگ لاستیکی بسیار زیاد است. همچنین در صنایعی از قبیل صنایع پزشکی ، غذایی، پتروشیمی، دارویی، لاستیک سازی و غیره از کوپلینگ لاستیکی استفاده می‌ شود. با توجه به این که کوپلینگ لاستیکی دارای انعطاف بالایی است کاربرد های متنوعی را از این کوپلینگ‌ ها مشاهده می‌ کنیم. از کوپلینگ لاستیکی برای پمپ، فن، توربین بخار ،جرثقیل ،سانتریفیوژ، موتور احتراق، پمپ زیر آب، توربین گاز، تجهیزات کشاورزی و غیره استفاده می‌ شود.

 فروش کوپلینگ لاستیکی از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس با مناسب‌ ترین قیمت و بالا ترین کیفیت عرضه می‌ شود. برای خرید کوپلینگ لاستیکی از طریق این مجموعه بهترین خریدتان را انجام خواهید داد. همچنین برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات لازم با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

 

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 23
نمایش همه
علاقه مندی ها ()