تخت دو نفره در دیگر تختخواب های رایج در بازار به شمار می رود. از این رو در ادامۀ مبحثمان قصد داریم به بررسی برخی از نکات مهم خرید تختخواب دو نفره بپردازیم، تا بدین وسیله تخت خواب مناسبی را بتوانید تهیه نمائید. همانطور که می دانید انتخاب و خرید تخت دو نفره برای برخی از افراد یک دغدغه محسوب می شوند چون تنوع محصولات بسیار است و افراد نمی توانند تنها بر اساس زیبایی طرح، تخت خواب تهیه نمایند. در واقع یک سری فاکتورهای مهم در اینجا باید ملاک انتخاب شما در نظر گرفته شوند که عبارتند از سایز تخت خواب دو نفره، جنس بدنه، مدل طراحی تخت و امکانات تخت خواب می باشد. فروش تخت دو نفره به عنوان یکی از اقلام پرفروش این مجموعۀ معتبر به شمار می رود. بنابراین با تهیۀ این مقاله در صدد است که شما را در انتخاب و خرید تخت دو نفره با کیفیت راهنمایی نماید.

اگر تمایل به خرید تخت دو نفره را دارید، به شما پیشنهاد می کنم به مواردی که در پاراگراف ابتدایی بدان اشاره نمودیم، توجه داشته باشید. به طور کلی ابعاد تخت دو نفره استاندارد عبارتند از 200*160 یا 200*180 سانتی متر با ارتفاع 45 الی 50 سانتی متر از زمین می باشند. فروشگاه بهسازان چوب به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید، تأمین و فروش لوازم و تجهیزات خانگی دارای سابقۀ طولانی است. 

فروش تخت دو طبقه با دو جنس چوبی و فلزی صورت می گیرد که البته در مدل های تخت دو نفره ساده و یا تخت دو نفره جکدار ساخته می شوند. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید مناسب ترین تخت خواب دو نفره را با قیمت ارزان و ابعاد استاندارد تهیه نمائید. ویژگی قابل توجهی که تخت دو نفره جکدار در اختیار شما قرار می دهد، استفاده از فضای بلااستفادۀ بخش زیرین تخت خواب می باشد. جهت مشاهده و خرید تخت دو طبقه می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید و همراه با گارانتی تختخواب مورد پسند خود را با قیمت ارزان تهیه فرمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()