لاستیک هانکوک به عنوان یکی از برندهای پرفروش در بازار محسوب می گردد و بسیاری از افراد خواستار خرید محصولات این برند معتبر می باشند. کمپانی هانکوک در کشور کرۀ جنوبی فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته اند با بهره گیری از متریال درجه یک و همچنین تجهیزات پیشرفته انواع لاستیک هانکوک از نوع رادیال و بایاس را تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند. هم اکنون در بازار ایران نیز شاهد فروش لاستیک هانکوک در سایزهای متفاوت هستیم. در نتیجه افرادی که خواستار تعویض لاستیک های خودرو هستند، بدون دغدغه می توانند نسبت به خرید لاستیک هانکوک از نوع رادیال اقدام نمایند. فروشگاه چرخ و یدک متناسب با نوع فعالیتی که در حوزۀ فروش لاستیک های خارجی و داخلی مانند فروش لاستیک هانکوک  انجام می دهند، توانسته اند موفق به فروش لاستیک هانکوک اورجینال گردند.

خرید لاستیک هانکوک از نوع رادیال

این چنین متناسب با مدل اتومبیل و شرایط محیطی که از خودرو استفاده می نمائید، قادر به انتخاب لاستیک هانکوک و لاستیک نکسن از نوع چهار فصل، زمستانی و یا تابستانی خواهید بود. در نتیجه، بر این موضوع مهم تأکید داریم که بررسی دقیق بر مشخصات فنی خودرو و همچنین لاستیک داشته باشید، تا در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. با توجه به اینکه گذر زمان و شرایط محیطی می تواند موجب فرسایش و ساییدگی اتومبیل گردد. بدین ترتیب عملکرد اتومبیل را تحت تأثیر خود قرار می دهد. در این صورت بایستی نسبت به تعویض لاستیک های خودرو اقدام نمائید. هنگام خرید لاستیک هانکوک، بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی تایر، برای خریدار حائز اهمیت می باشد.

قیمت خرید لاستیک نکسن و لاستیک هانکوک بر اساس مشخصات فنی مندرج بر روی آن، منجمله سال تولید، نوع ساختار، طرح گل تایر، ارتفاع آج، سایز لاستیک، مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن شاخص تحمل بار و ... تعیین می گردد. در نتیجه هنگام خرید آنلاین لاستیک هانکوک و لاستیک نکسن از طریق فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، بایستی تمام جوانب را بسنجید و پس از مقایسۀ مشخصات فنی محصول، قادر به انتخاب بهترین محصول خواهید بود.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 88
نمایش همه
علاقه مندی ها ()