پیش از انتخاب لاستیک نکسن، بایستی فاکتورهای متعددی را در نظر بگیرید. اجزای اصلی لاستیک عبارتند از طوقه، بدنه، تسمه، آج، لایه ای پلی استر و دیواره جانبی می باشند. صنعت لاستیک سازی متحول گشته است و این چنین توانسته اند با بهره گیری از متریال درجه یک، موفق به تولید محصولات با کیفیت که دارای طول عمر بالا باشند، گردند. از جمله انواع دسته بندی لاستیک نکسن ، بر اساس شرایط آب و هوایی می توان به لاستیک های زمستانه، تابستانه و چهار فصل اشاره نمود. این چنین رانندگان، متناسب با شرایط محیطی مختلف، راحت تر می توانند نسبت به خرید لاستیک نکسن و لاستیک پیرلی اقدام نمایند. فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به عرضۀ سایزهای متفاوتی از لاستیک نکسن گردند.

خرید لاستیک نکسن اورجینال همراه با گارانتی

با آگاهی نسبت به مشخصات فنی لاستیک نکسن، بدون دغدغه می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید. از جمله عوامل دیگری که باعث تفکیک پذیری مدل های لاستیک نکسن و هر برند دیگری می شود، از نظر نوع کاربری اتومبیل است که عبارتند از لاستیک معمولی و لاستیک آفرود می باشند. به طور کلی متناسب با موقعیت های مختلف، به سهولت می توانید بهترین انتخاب و خرید لاستیک نکسن را داشته باشید. با این تفاسیر، قیمت لاستیک نکسن بر اساس عوامل مذکور تعیین می گردد.

اگر در خرید لاستیک خودرو مانند لاستیک پیرلی دارای تجربۀ کافی نمی باشید، می توانید از راهنمایی های کارشناسان ما استفاده نمائید. بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانید، متناسب با مدل خودرو، شرایط محیطی و نوع جاده، بهترین سایز لاستیک نکسن را انتخاب نمائید. نوع لاستیک و طرح گل بر روی کیفیت رانندگی و به نوعی کنترل پذیری فرمان خودرو در جاده های گل و لای، خیس، یخ بندان و مواردی از این قبیل تأثیر می گذارد. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، می توانید دسترسی به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه داشته باشید و سپس به صورت آنلاین اقدام به   خرید لاستیک پیرلی و لاستیک نکسن نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()