لاستیک از مهمترین قطعات اتومبیل است که دچار فرسایش می شود و دارای قابلیت تعویض می باشد. تولیدات لاستیک خودرو بر اساس نوع ساخت در دسته بندی متفاوفت منجمله رادیال، بایاس مورب، بایاس کمربندی و ران فلت صورت می پذیرد. بنابراین مالکین خودرو، منطبق بر مشخصات فنی لاستیک های فابریک اتومبیل خود و همچنین شرایط محیطی که از خودرو استفاده می نمائید، می توانید بهترین انتخاب  انواع لاستیک را داشته باشید. لاستیک بایاس کمربندی از چند لایه تنیده شده ساخته می شود که تسمه های فولادی در طراحی این نوع خودرو در زوایای متفاوت قرار می گیرند. در نتیجه این نوع تایر، بهترین گزینه برای سفر در طبیعت به شمار می رود. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در عرصۀ فروش لاستیک های خارجی و ایرانی مانند لاستیک پیرلی فعالیت دارند و توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان، محصولات متنوعی را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید انواع لاستیک رادیال

فروش لاستیک در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد چون تولید کنندگان توانسته اند بر اساس شرایط محیطی، نوع کاربری خودرو و نوع ساختار تایر اقدام به تولید انواع لاستیک خودرو گردند. بنابراین مالکین خودرو، متناسب با موقعیت های مختلف می توانند نسبت به خرید لاستیک معمولی، آفرود و همه جا رو اقدام نمایند. این در حالی است که در دسته بندی لاستیک های خودرو، می توانید شاهد فروش انواع لاستیک زمستانه، تابستانه و چهار فصل باشید. افرادی که ساکن مناطق سردسیر و یا گرمسیر هستند، متناسب با موقعیت منطقه ای و جغرافیایی جهت صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو، می توانند اتومبیل خود را به مناسب ترین لاستیک تجهیز نمایند.

قیمت لاستیک بر اساس جنس متریال به کار رفته، برند، مدل و کیفیت آن تعیین می گردد. بنابراین متناسب با مدل خودرو و بررسی سایر شرایط، می توانید بهترین انتخاب خود را در زمینۀ لاستیک سواری داشته باشید. جهت بررسی و خرید مدل های متنوع لاستیک رادیال مانند خرید لاستیک پیرلی می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید. این چنین پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، راحت تر می توانید اقدام به سفارش لاستیک خودرو نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()