لاستیک هانکوک یکی دیگر از برندهایی است که محصول کشور کرۀ جنوبی می باشد. محصولات این برند شناخته شده در ایران دارای طرفداران بسیاری می باشد چون نسبت به قیمت ارزان، از کیفیت و دوام بالا برخوردار هستند. شاخص های متعددی در انتخاب و خرید لاستیک تأثیرگذار می باشند که بایستی در زمان انتخاب لاستیک هانکوک بدان توجه داشته باشید. به عنوان مثال طرح آج لاستیک، تأثیر بسزایی بر روی زیبایی تایر دارد ولی در عین حال نقش مهمی بر روی سطح چسبندگی لاستیک بر روی جاده خواهد داشت. به عنوان مثال در طراحی لاستیک هانکوک مدل تابستانه و یا زمستانه، محل و نحوۀ قرارگیری آج های لاستیک می توانند نسبت به یکدیگر تفاوت داشته باشند. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز تأمین کننده لاستیک های خودرو، توانسته اند به منظور برآورده نمودن نیاز مشتریان، در لیست محصولات خارجی، امکان  خرید لاستیک هانکوک  را خریداری نمایند.

شاخص های مهم در خرید لاستیک هانکوک

به طور کلی میزان عمر آج لاستیک خودرو بر اساس کیفیت متریال تشکیل دهندۀ آن تعیین می گردد. عمدتاً عمر مفید آج تایر بر پایۀ میزان سایش، دارای شاخص 100 الی 500 می باشد و هر چه مقدار این عدد بیشتر باشد، طول عمر آج لاستیک بیشتر خواهد بود. هنگام خرید لاستیک هانکوک، مشخصات فنی تایر با عناوین مقدار پهنای تایر، فاق تایر، میزان قطر تایر و همچنین شاخص وزنی و سرعتی آن تعیین می گردد. بنابراین افرادی که قصد خرید لاستیک هانکوک و هر برند خارجی و ایرانی را دارند، بایستی نسبت به مفاهیم اعداد و حروف لاتینی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، آگاه باشند. این چنین با آسودگی خاطر، از میان مدل های مختلف لاستیک هانکوک می توانید بهترین را انتخاب نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک تماس گرفته و پس از دریافت مشاورۀ تخصصی، اقدام به خرید انواع لاستیک اصل نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 76
نمایش همه
علاقه مندی ها ()