اتومبیل تویوتا کمری از جمله خودروهایی است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. در همین راستا، مالکین آن، هر چند وقت یکبار به دنبال  خرید لاستیک کمری جدید برای اتومبیل خود هستند. همانطور که آگاه هستید، عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی و کاهش عمر لاستیک های خودرو می گردد. در پی این اتفاق، راننده بایستی به دنبال تعویض لاستیک های فرسوده و پنچر خودرو باشد. چرا که استفاده از خودرو با لاستیک های فرسوده می تواند خسارت جانی و مالی برای شما به دنبال داشته باشد. فروش لاستیک کمری در برند و سایزهای متفاوت صورت می پذیرد و فروشگاه چرخ و یدک نیز توانسته اند بر حسب مدل های رایج این خودرو، مناسب ترین لاستیک کمری را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند.

سفارش آنلاین لاستیک کمری همراه با گارانتی معتبر

اگر در پی تعویض لاستیک کمری هستید و اطلاعاتی در خصوص چگونگی شناخت تایر مناسب برای اتومبیلتان ندارید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و به صورت آنلاین مشاوره رایگان دریافت نمائید. این چنین با آسودگی خاطر می توانید مناسب ترین لاستیک کمری را به صورت اینترنتی سفارش دهید. شاخص های متعددی در انتخاب لاستیک کمری مناسب وجود دارد که این نکات، در خصوص چگونگی انتخاب لاستیک سایر خودروها صدق می کند.

اگر در پی خرید لاستیک  تویوتا کمری هستید بایستی مشخصات فنی خودرو، سایز رینگ، شرایط محیطی و نوع جاده را در انتخاب خود در نظر بگیرید. در این صورت می توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید چون تنوع سایز و مدل های لاستیک خودرویی که توسط شرکت های لاستیک سازی تولید و روانۀ بازار می شوند، بسیار است. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی لاستیک کمری رایج در بازار می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید چون بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید نسبت به خرید آنلاین لاستیک کمری همراه با گارانتی معتبر اقدام نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 78
نمایش همه
علاقه مندی ها ()