قطعات لودر کوماتسو شامل لوازم یدکی متعددی می شوند که قسمت های مختلف این ماشین را تشکیل می دهند. موتور، پمپ های هیدرولیکی، سیستم احتراق لودر، سیستم برق لودر، باکت یا جام، کابین راننده و ... تنها برخی از دسته بندی های اصلی قطعات لودر کوماتسو به شمار می روند. هر دسته بندی متشکل از انواع قطعات و لوازم یدکی ریز و درشت هستند که دارای کاربری خاص می باشند.

بنابراین متناسب با مدل لودرهای کوماتسو که در ایران مورد استفاده قرار گرفته می شوند، می توانید نسبت به  خرید قطعات لودر کوماتسو اقدام نمائید. فروشگاه سرویس قطعه دارای سابقۀ طولانی در زمینۀ واردات و فروش انواع قطعات ماشین آلات سنگین همچون فروش قطعات لودر کوماتسو می باشند.

سفارش قطعات انواع لودر کوماتسو از بازار

بنابراین مبتنی بر مدل های لودر چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری و بکهو لودر کوماتسو با ظرفیت های متفاوت، بایستی در زمان خرید قطعات لودر کوماتسو، توجه و دقت کافی نسبت به چنین موضوع مهمی داشته باشید. موتور لودر نیازمند به تأمین نیروی زیادی است که قابلیت انجام حرکت های سنگین، جهت امور خاکبرداری و بارگیری کامیون را داشته باشند. بنابراین ایجاد آسیب فنی برای کوچک ترین قطعات لودر کوماتسو، می تواند دیگر لوازم یدکی سالم متصل به آن را دچار مشکل فنی نماید.

موتورهای بزرگ معمولاً برای لودرهایی با ظرفیت بالا در نظر گرفته می شوند و سبک طراحی و قرارگیری آن، در قسمت عقب لودر می باشد. با توجه به ایجاد نیروی خنثی کننده، لنگر حاصل از وزن جام پر شده ، می تواند دید بهتری را برای راننده فراهم آورد. بنابراین محصولات کمپانی کوماتسو ژاپن در مدل های متفاوت ساخته می شوند.

در نتیجه زمان  خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو  بایستی توجه و دقت کافی نسبت به تطابق مشخصات فنی لوازم یدکی آسیب دیده با قطعۀ سالم داشته باشید. جهت سفارش غیر حضوری انواع قطعات لودر کوماتسو می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 87
نمایش همه
علاقه مندی ها ()