فروشگاه سرویس قطعه یکی از باسابقه ترین مراکز تأمین کنندۀ قطعات ماشین آلات راهسازی در ایران به شمار می روند که توانسته اند بر حسب نیاز، در لیست محصولات خود، موفق به فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به صورت اورجینال گردند. توسط کمپانی کوماتسو، بیل مکانیکی در مدل و ظرفیت های متفاوت تولید و به بازار عرضه شده است و این مسئله باعث گردیده هنگام  خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ، توجه و دقت کافی نسبت به مشخصات فنی دستگاه مورد نظر داشته باشید. بیل مکانیکی چرخ زنجیری و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی دو دسته بندی اصلی از تولیدات کمپانی کوماتسو به شمار می روند که با ظرفیت های متفاوت ساخته شده اند. فروشگاه سرویس قطعه نیز با مد نظر قرار دادن رایج ترین مدل های بیل مکانیکی کوماتسو در ایران، توانسته اند امکان خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را برای عموم مشتریان فراهم آورند.

سفارش انواع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

اگر از آن دسته افرادی هستید که مالک ماشین آلات بیل مکانیکی کوماتسو می باشید، حفظ و نگهداری از چنین ماشین آلات سنگینی از اهمیت بالایی برخوردار است چون هر کدام از قطعات، بر روی عملکرد کلی بیل تأثیرگذار خواهد بود. بنابراین به محض رویت کوچک ترین اختلال و نقص فنی برای این دسته از ماشین آلات، بایستی در اولین فرصت نسبت به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و جایگزاری آنها اقدام نمائید. یکی از قطعات مهم و کاربردی بیل، باکت یا جام است که نقش بسزایی بر روی عملکرد بیل دارد و راننده می تواند با استفاده از ملحقات دیگری همچون قلم هرمی، چیزل، چکش هیدرولیکی، قیچی فلزبر و ... میزان کاربری چنین ماشینی را دو چندان نمایند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو  و انواع ملحقات و قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال می توانید با کارشناسان فروش ما در فروشگاه سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 96
نمایش همه
علاقه مندی ها ()