جلو پنجره بسترن B30 یکی از کاربردی ترین قطعات خودرو محسوب می گردد. اتومبیل بسترن از محصولات شرکت خودروسازی فاو باستران در کشور چین به شمار می رود. این کمپانی معتبر با بهره گیری از تکنولوژی روز و همچنین پرسنل متخصص توانسته اند موفق به طراحی و ساخت خودرو با بدنۀ زیبا و خاص گردند. با بکارگیری جلو پنجره بسترن بی 30 در قسمت زیرین درب کاپوت، توانسته اند شرایط مناسبی را برای خنک کردن موتور و همچنین رادیاتور خودرو فراهم آورند. فروش جلو پنجره بسترن B30 در لیست محصولات فروشگاه نیوپارت مشهود است. این مجموعۀ معتبر توانسته اند بر حسب نیاز بازار، موفق به تأمین و فروش قطعات بسترن مدل B30 گردند.

خرید جلو پنجره بسترن بی 30

از نکات مهم و اساسی در خرید جلو پنجره بسترن B30 می توان به اصل بودن آن اشاره نمود. با توجه به اینکه این قطعه، به منظور حفاظت از برخورد اجسام سنگین و نوک تیز در برابر موتور و همچنین رادیاتور مورد استفاده قرار گرفته می شود. بایستی هر چه زودتر نسبت به تعویض جلو پنجره معیوب و آسیب دیده اقدام نمائید. از مهمترین ویژگی های جلو پنجره بسترن B30 می توان به انعطاف پذیری بالای آن، داشتن سطح صاف و صیقلی، افزایش امنیت اتومبیل، استحکام بالا، سهولت در نصب، مقرون به صرفه بودن و بهره گیری از مواد اولیه درجه یک در ساخت اشاره نمود.

با توجه به اهمیت کاربرد جلو پنجره بسترن B30، ایجاد کوچک تری آسیب دیدگی برای این قطعه، می تواند شرایط را برای ورود صدمات جدی به داخل کاپوت و رادیاتور خودرو فراهم آورد. به طور کلی، در زمان  خرید جلو پنجره B30 بایستی نسبت به اصل بودن این قطعه اطمینان حاصل نمائید و کیفیت متریالی که در ساخت جلو پنجره مورد استفاده قرار گرفته می شود، بر روی دوام و ماندگاری آن تأثیرگذار خواهد بود. هم اکنون از طریق مجموعۀ نیوپارت می توانید نسبت به خرید قطعات بسترن B30 اورجینال اقدام نمائید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()