لاستیک آفرود بهترین گزینه برای رانندگی در شرایط چالش برانگیز همچون جاده های خاکی، گل و لای و سنگی محسوب می گردد. در لیست لاستیک های خودرو، انواع تایر آفرود، معمولی و همه جارو به فروش می رسند. با توجه به اینکه هر دسته بندی دارای ویژگی و مشخصات فنی متفاوت نسبت به یکدیگر هستند، هنگام تعویض لاستیک های خودرو بایستی توجه و دقت کافی نسبت به این موضوع داشته باشند.  فروش لاستیک آفرود در برند و مدل های متفاوت صورت می پذیرد. بنابراین با مراجعه به فروشگاه کاسپین تایر، می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

خرید آنلاین لاستیک آفرود یا جنگی

به طور کلی اکثر خودروهای شاسی بلند، کراس اور و باری تجهیز به لاستیک آفرود و یا همان لاستیک جنگی هستند تا با مشخصات فنی خودرو تطابق داشته باشند. اگر علاقه مند به طبعت گردی با اتومبیل شخصی خود هستید و خودروی شما به تایرهای معمولی تجهیز است. بایستی به دنبال تعویض تایرها و در نهایت خرید لاستیک آفرود باشید چون سازگاری بیشتری با رانندگی بر روی سطوح ناهموار دارد. به طور کلی قیمت لاستیک آفرود به عوامل متعددی وابسته است که پیش از خرید، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به این مسئله داشته باشید.

از مزیت های لاستیک آفرود می توان به امکان رانندگی در زمین های بدون آسفالت اشاره نمود. در واقع اتومبیل مجهز به تایرهای آفرود، قابلیت رانندگی در مزارع، بستر رودخانه، باتلاق گل آلود، تپه های شنی، سواحل، تخته سنگ ها و دیگر سطوح ناهموار این چنینی را فراهم می آورد. بنابراین پس از بررسی مشخصات فنی محصولات موجود، بدون دغدغه و با آسودگی خاطر می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر، به صورت آنلاین اقدام به خرید لاستیک جنگی یا لاستیک آفرود نمائید. لازم به ذکر است که کلیۀ محصولات به همراه گارانتی معتبر به مشتریان ارائه داده می شود.

 فروشگاه کاسپین تایر 

آدرس فروشگاه : تهران، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  02133541746   /   02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در تلگرام، واتساپ، روبیکا، ایتا :  09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 16 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()