لاستیک جنگی از دیگر دسته بندی های لاستیک خودرو محسوب می گردد که در صنعت لاستیک سازی بسیار مشهور و شناخته شده می باشد. لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی خودرو، عامل حرکت وسایل نقلیه محسوب می گردد. شاخص های مهمی همچون شرایط محیطی و نوع جاده از جمله موارد مهمی هستند که در انتخاب نوع لاستیک تأثیرگذار می باشند. به همین دلیل در لیست تولیدات و فروش لاستیک خودرو، همواره از  خرید لاستیک جنگی استقبال می شود. به طور مختصر می توان گفت : از مزایای لاستیک جنگی برای سفر در طبیعت استفاده می شود. در حال حاضر از طریق فروشگاه کاسپین تایر می توانید اقدام به خرید لاستیک آفرود و یا معمولی گردید.

مزیت خرید لاستیک جنگی

فروش لاستیک جنگی در ابعاد و برندهای متفاوت صورت می پذیرد و این چنین می توانید بهترین تایر را برای اتومبیل سواری، کراس اوور، شاسی بلند و غیره خریداری نمائید. اگر خواستار خرید لاستیک جنگی هستید، بایستی به بررسی مشخصات آن محصول بپردازید. سپس منطبق بر مدل خودرو می توانید بهترین نوع لاستیک جنگی را خریداری نمائید. طراحی چنین لاستیک هایی به نحوی است که قابلیت رانندگی بر روی سطوح ناهموار همچون تخته سنگ ها، کف رودخانه و ... را فراهم می آورد.

لاستیک های بزرگ در طراحی لاستیک جنگی یا همان لاستیک آفرود مشهود است. این نوع لاستیک ها به دلیل داشتن کیفیت بالا و ابعاد پهن، امکان رانندگی راحت را برای راننده بر روی سطوح ناهموار مهیا می کند. قیمت لاستیک جنگی بر اساس شاخص های مهم و اساسی همچون برند و کیفیت آن تعیین می گردد. لازم به ذکر است که جهت بهبود وضعیت سیستم تعلیق خودرو، نیاز به استفاده از کیت های تنظیم سیستم تعلیق ی باشد. با توجه به دشواری چنین سطوحی، تجهیز نمودن خودرو به لاستیک آفرود بهترین راهکار محسوب می گردد. خرید لاستیک آفرود به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر مراجعه نمائید.

فروشگاه کاسپین تایر 

آدرس فروشگاه : تهران، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  02133541746   /   02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در تلگرام، واتساپ، روبیکا، ایتا :  09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 16 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()